VIKMA15 Aplikační seminář 2

Komunikační kanály pro komunikaci se studenty

  • interaktivní osnova: obsahuje všechny informace v aktuální podobě (sylabus, termíny, odkazy na vzdělávací materiály)
  • hromadné e-maily: informují o nových informacích a změnách, vždy se odkazují na interaktivní osnovu
  • přednášky: pouze v termínech pro kombinované studenty
  • web: po vytvoření Logického rámce je týmu založen profil na webu KISKu, který obsahuje Designovou výzvu a Logický rámec projektu
    • spravuje Jan Martinek (dává přístup uživatelům, vkládá Designovou výzvu)
    • všichni členové týmů musejí mít profil na webu KISKu – stačí kdekoli na webu kliknout na panáčka v menu a přihlásit se pomocí sekundárního hesla do ISu
    • do 18. dubna prosím za každý tým vyplňte formulář s informacemi projektu
  • twitter #KISKapls: průběžná dokumentace týmových výstupů prostřednictvím různých artefaktů vystavených na webu (tzn. tweety, fotky, odkazy na blogové příspěvky apod.) a publikovaných na twitteru pod hashtagem #KISKapls (přes účty studentů nebo pomocí týmového účtu)
    • každý týden by měly být zdokumentovány alespoň dva výstupy či aktivity
    • na konci druhého semestru je potřeba pomocí nástroje typu Storify sestavuje tým z jednotlivých tweetů příběh projektu
  • facebooková skupina: kanál pro inspiraci a diskusi