VIKMA15 Aplikační seminář 2

Uzavření kurzu

Skládá se z osobního a týmového zakončení: jsou na sobě nezávislé a je možné je splnit v jakémkoli pořadí.

Osobní uzavření kurzu

Jde o kontrolu formálních požadavků a znalostní části vzdělávacích cílů.

  • čas strávený prací v kurzu: celkem 125 hodin
    • 25 hodin je započítáno předem za výjezd do Křižanova
    • 100 hodin se počítá od přijetí Logického rámce
  • vlastní shrnutí přínosů kurzu
    • písemné (3 normostrany) nebo audio/video (4–6 minut)
  • test s otevřenými otázkami z oblasti (zpracuje Markéta Bočková), který vychází z povinných vzdělávacích materiálů (viz Vzdělávací materiály)

Týmové uzavření kurzu

Jde o kontrolu naplnění dovednostních vzdělávacích cílů a aplikačních cílů.

Obsah a forma
  • efektivní veřejná prezentace projektu, která se dostala k cílovce
    • u online forem (web, video, výstupy ke stažení) doloženo výstupem z analytických měřících nástrojů)
    • u offline forem (přednášky, pozvánky, tištěné publikace) doloženo vhodnou dokumentací
  • strukturovaná dokumentace naplnění aplikačních cílů (odevzdaná ve formátu PDF i coby původní dokumenty, multimédia jsou odevzdána přímo do odevzdávárny; je možné využít šablon, které budou doplněny do studijních materiálů)
    • efektivní spolupráce v digitálním prostředí: Digital Collaboration Canvas zpracovaný před ukončením kurzu
    • kvantifikovatelné cíle: zpracovaný Logický rámec (do konce února)
    • naplnění cílů: závěrečná zpráva postavená na Logickém rámci, popisující výstup, odchylky, důvody, etc.
    • dvě popisné metody (Libdesign: analýza): doložení popisů na počátku projektu (listopad), na začátku jarního semestru a na konci jarního semestru a krátké shrnutí proměn
    • příběh projektu sestavený z tweetů pomocí nástroje Storify (či ekvivalentního)
    • odborná zpětná vazba od alespoň tří odborníků (mimo KISK) v oblasti, v níž projekt působí (písemně, popř. formou videa)
    • vyhodnocení úspěšnosti projektu
    • hodnocení finančního řízení projektu
    • koncepce udržitelnosti projektu, popř. shrnutí důvodů, proč tým s projektem nebude pokračovat
  • týmová živá prezentace
    • 30minutové shrnutí veřejné prezentace projektu, naplnění cílů, proměn projektu (pomocí popisných metod) a odborné zpětné vazby
    • diskuse
  • veřejná živá prezentace projektu (zrušeno)

Termíny

  • řádný termín: 20. a 22. června, 17.00–19.30 (v Seminární místnosti na KISKu)
    • dokumentace je odevzdaná do pondělí 6. června 13.00 do odevzdávárny a svázaná v kanceláři Alžběty Strnadové
    • prezentace všech týmů
        Pondělí 20. června Středa 22. června
      17:00 Efekt Knihovny KISKed
      17:30 Praxis Školy v datech
      18:00 Na slyšenou Tým Pavly Kovářové
      18:30 Vzhůru na palubu PRFFMU
  • opravný termín: 12.–15. září
    • dokumentace je odevzdaná do pátku 2. září 13.00 do odevzdávárny a svázaná v kanceláři Alžběty Strnadové
    • prezentace týmů
        Pondělí 12. září Středa 14. září
      14:00 Školy v datech Efekt Knihovny
      14:30 Vzhůru na palubu Tým Pavly Kovářové
      15:00 Na slyšenou  
  • osobní uzavření kurzu odevzdávejte do 30. června do odevzdávárny (opravný termín je do 12. září)
  • veřejná prezentace projektů v rámci veřejného setkání v prvním týdnu podzimního semestru
Následující