#kiskhci: 06 týmový úkol Chcete se na něco zeptat? Ozvěte se mi na petrkalisek@mail.muni.cz nebo na FB. Deadline: 3. 5. Cíle: Vytvoříte dokument Návrh testu použitelnosti. Úkol: V rukou máte pravděpodobně prototyp, s nímž je možné interagovat bez toho, že by někdo musel „hrát“ operační systém a posouvat kartičky na papírovém displeji. (To se může lišit v závislosti na tématu.) Před tím, než se pustíte s výsledky vaší práce za uživateli, namyslete si, jak od nich budete zpětnou vazbu sbírat.  Připravte dokument Návrh testu použitelnosti (1 - 2 A4) podle inspirace od M. Kopty. Ten bude obsahovat minimálně: o 2 scénáře , které bude uživatel ve vašem rozhraní řešit (pokud vaše rozhraní tolik interakcí nenabízí, dejte si o to více záležet na celém procesu a metodách). Každý scénář obsahuje minimálně:  popis tasku  hypotézy u každého tasku  uvedení do situace  další zdroj inspirace: checklist  proveďte pilotní testování (vyzkoušíte si test na někom), které vám ukáže, zda jdete správným směrem, nebo je třeba něco změnit Výstup: Dokument Návrh testu použitelnosti I vaše zkušenosti z polotního testování si ukážeme na hodině 3. 5. Dokument několikrát vytiskněte a nasdílejte jej I do FB skupiny #kiskhci, ať to všichni vidí. Hodnocení: Splněno/nesplněno Proč? Cpt. Obvious říká, že důkladné zpracování přípravné fáze determinuje validitu vašich budoucích zjištění. Během testování budete potřebovat nejen svůj čas, ale také čas cizích lidí. Ať to tedy má smysl.