Gombrowicz, Schulz, Witkacy – filmové adaptace I. Teorie filmového narativu (23. 2.–9. 3. 2017) BUBENÍČEK, Petr. Filmová adaptace: hledání interdisciplinárního dialogu. Iluminace: časopis pro teorii, historii a estetiku filmu. 2010, 22(1). + Tvořivé zrady. Současné polské myšlení o filmu a audiovizuální kultuře. Praha: Národní filmový archiv, 2005. CHATMAN, Seymour. Příběh a diskurs. Narativní struktura v literatuře a filmu. Brno: Host, 2008. CHATMAN, Seymour. Dohodnuté termíny. Rétorika narativu ve fikci a filmu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2000. II. Bruno Schulz (16. 3.–6. 4. 2017) 16. 3. Bruno Schulz: Skořicové krámy, Sanatorium na věčnosti (Aneta Gaubová) 23. 3. Wojciech Jerzy Has: Sanatorium pod klepsydrą 30. 3. Stephen a Timothy Quay: Street of Crocodiles 6. 4. Alina Skiba: Bagaż, Ażiotaż biletów na czas, Życiorys Brunona S. wyciągnięty z szuflady (Petra Kočišová) III. Stanisław Ignacy Witkiewicz (13.–20. 4. 2017) 13. 4. Stanisław Ignacy Witkiewicz: Ševci – jevištní adaptace 20. 4. Stanisław Ignacy Witkiewicz: Ševci (Denisa Dědová) IV. Witold Gombrowicz (27. 4.–11. 5. 2017) Witold Gombrowicz: Ferdydurke + Jerzy Skolimowski: 30 door key Witold Gombrowicz: Pornografie + Jan Jakub Kolski: Pornografie (Marie Divišová)