13. 4. 2017 nMarketingový výzkum nSWOT nChování spotřebitelů n Marketingový výzkum nPodle zdrojů rozlišujeme informace na: a) primární b) sekundární nMetody výzkumu n1. Pozorování n2. Průzkum n3. Experiment Průzkum nDotazníky n nZpůsoby kontaktování respondenta: a)dotazník zasílaný poštou b)dotazování telefonem c)osobní dotazování Experiment na) v laboratorních podmínkách nb) v terénu SWOT matice 304_378_original Faktory ovlivňující chování spotřebitelů I. nSociální vlivy nIndividuální vlivy nEnvironmentální vlivy nMakroekonomické trendy nPolitické vlivy n n Faktory ovlivňující chování spotřebitelů II. nSociální vlivy: 1.Kulturní vlivy 2.Sociální status 3.Rodinný cyklus 4.Zájmové skupiny nIndividuální vlivy: 1.Osobnost 2.Postoje 3.Motivace 4.Vnímání Faktory ovlivňující chování spotřebitelů III. nMakroekonomické trendy: 1.Vývoj DPH 2.BRIC 3.Nové segmenty a produkty n nPolitické vlivy: 1.Zvyšování daní 2.Bezpečnost 3.Imigrační politika 4.Roste význam CR 5.Pojem „riziko“