               • • •         • • • • • • • • • • • • • • •                  • • • • • • • • •                  Kdo je na webu Odkud na web přišel Chování na webu Konverze Kdo Odkud na web přišel Chování na webu Konverze             15 minut 1 hodina 3 měsíce                      Bounce Rate A: ? % B: ? % C: ? % Exit Rate A: ? % B: ? % C: ? % Bounce Rate A: 33 % B: 0 % C: 100 % Exit Rate A: 50 % B: 33 % C: 50 % 10:00 10:05 10:10 10:15 Celková doba na webu je 10 minut 10:00 10:05 10:10 10:15 Celková doba na webu je 10 minut Bounce -> 0 sekund         • Organic - vyhledávání • Direct – přímé návštěvy • Referral – odkazující weby         Snižování počtu stránek za návštěvu Medium Sessions % New Sessions New Users Bounce Rate Pages / Session Avg. Session Duration Ecommerce Conversion Rate Transactions Revenue organic 32883 78,62% 25853 58,03% 2,97 132,77 0,55% 180 96044,93 mail 10091 32,34% 3263 42,11% 3,49 184,99 1,41% 142 62092,02 direct 5478 74,37% 4074 54,13% 3,04 139,98 1,11% 61 29022,00 referral 4309 60,50% 2607 46,00% 3,79 207,12 0,97% 42 20514,41 social 701 42,51% 298 45,79% 3,53 168,49 0,86% 6 2268,00 ppd 115 40,00% 46 22,61% 6,53 287,60 5,22% 6 915,00 product 81 56,79% 46 1,23% 4,52 160,07 4,94% 4 2440,00 roznos 38 0,00% 0 18,42% 24,61 2087,68 0,00% 0 0,00                                  