46. Použití kokata v nó Sumidagawa 47. Jak bylo scénicky řešeno zjevení dítěte ve shlédnutém promítaném představení Sumidagawa? 48. Čo držela v ruce přicházející postava šiteho v Sumidagawě? 49. Jakou konkrétní postavu ztvárňoval “waki” ve shlédnuté nó Acumori? 50. Jakou konkrétní postavu ztvárňoval “waki” ve shlédnuté nó Sumidagawa? 51. Jakou konkrétní postavu ztvárňoval “wakicure” ve shlédnuté nó Sumidagawa? 52. Co držel v ruce maešite ve shlédnuté nó Acumori? 53. Co držel v ruce nočisite ve shlédnuté nó Acumori? 54. Byl ve shlédnutých nó Acumori a Sumidagawa “cure”? 55. Jak byl scénicky řešen gong v nenbucu? 56. Jaké bylo “cukurimono” ve shlédnuté nó Sumidagawa? 57. Co znamená pojem hi-júgen-nó? 58. Jaké bolo postavení nó po dobu šógunátu edo (1600-1867)? 59. K jakým podstatným změnám docházelo v nó za poslední staletí? 60. Co je gobandate a ke kterému období se tento pojem hlavně váže? 61. Jak se prax utaibonů horní a dolní linie projevuje v nó Acumori?