ÚVOD Za prvé je potřeba říct, že konečně za cca nějakých 15 letech existence oboru o nových médií, jsme se dostali do bodu, kdy máme web. Hurá! Velké díky všem a teď to pojďme nějak zabalit a vypustit do světa, ať snaha nezapadne do šedi. Jak? Každý tým si vezme na starost jednu činnost. Pokud k tomu máte nějaké dotazy nebo naopak vás napadlo něco extra navíc klidně nám pište a probereme/odpovíme! Deadline: představit výstupy (texty, koncepty atd dle zaměření každého týmu) na hodině 5. 4. FACEBOOK VEDOUCÍ TÝMU: Tess Facebook page oznámení sérií 5 příspěvků věnovaným obsahu, vizi webu, jeho účelu a napojení na předmět + členové realizace. Využít různé formáty (od úvodní fotky až po video). Facebook groups (TIM, FF MU) oznámení sérií 5 příspěvků věnovaným obsahu, vizi webu, jeho účelu a napojení na předmět + členové realizaci ● Změna odkazu na profilu 12. 4. ● Změna popisu na skupině 12. 4. ● Learn more tlačítko na web 12.4. ● Post změna CTA 12.4. ● Druhej přísvěkem GIF, CO JE TIM a NENÍ 13.4. ● Třetí příspěvek carousel, poděkování webu => coop content Lucia 14.4. ● Čtvrtý příspěvek, montáž videa z akcí videa => coop content Lucia, Filip 15.4. ● Pátý meme novinka na webu => meme 16.4. !!! Posty i do skupiny za TIM!!! INSTAGRAM VEDOUCÍ TÝMU: Aneta Instagram oznámení formou sérií 5 příspěvků věnovaným obsahu, vizi webu, jeho účelu a napojení na předmět + členové realizace, zapojení různých instagramových formátů Změna odkazu na profilu ● Hype na spuštění webu, 3 dny dopředu, rozkouskované / celistvé feed 9.4. - 12. 4. ● Po 15 letech, hurá web. Post 12.4. ● Lákadlo na článek 13.4. ● Video s Alinou 14.4. ● Zmínka o JOINME 15.4. - domyslet, kontakt Jiří Mucha 15.4. ● Meme GIF, představení lidí 16.4. CONTENT TEAM: Filip, Samuel Úvodní článek o obsahu, vizi webu, jeho účelu a napojení na předmět + členové realizace předmětu (ideální by byla hromadná fotka). Kooperace s media / web ● Tematický předměty timu (12. 4.) Forma článku ● CO JE TIM – co nám tam chybí, konktérnější představy o tom co se děje atd. Forma článku (26. 4.) ● Co tě potká/co nás potkalo během studia/co z nás bude – Filip a Petr (basic výčet) Formá článek (10. 5.) EVENT / MEDIA TEAM VEDOUCÍ TÝMU: Madelaine Sepsání tiskové zprávy a její distribuce na níže vypsaná místa. Komunikujte/kooperujte v této věci s týmem contentu a webu (Úvodní článek o obsahu, vize webu + členové realizace web teamu atd.) Zajištění oznámení prostřednictvím vedoucí oboru (v IS email) Kontaktní osoba: ​Jana Horáková Zajištění oznámení na webu ÚHV Kontaktní osoba: ​Jan Karafiát Zajištění oznámení prostřednictvím kanálů FF MU (FB, Web, Instagram) Kontaktní osoby: ​Ondřej Krajtl, Petr Sucháček Odeslání tiskové zprávy do univerzitních médií Média: ​On-line muni, Lemur ● 10. 4. Všichni relevantní mají ve schránce tiskovku WEB / SEO / ANALYTICS TÝM VEDOUCÍ TÝMU: Ondra Optimalizace meta description, klíčové slova + náhledové obrázky dle parametrů pro FB u všech stránek Feedback mezi sebou ohledně formy stránky, report finálních změn. TBD: ● Obrázek FB debugger (12.4.) ● Rozdělit sekci AV seminář / studentské projetky (12. 4.) ● Stranku co je TIM připravit na články (12.4) ● Addthis.com social (12.4.) ● Https (30. 5.)