Jak to dát dohromady Martin přednáší PLIN052 Copywriting, jaro 2018 Ukázka REMEMBERSHIP_ Před Poté - https://docs.google.com/presentation/d/1Ei3K7IBV4TIQTPec RbR3dReGsWMPSRllh5LRdgitwfQ/edit#slide=id.p38 - https://www.remembership.cz/ Ukázka Aktivní zvíře Aktivní zvíře - https://docs.google.com/presentation/d/1hoCxwMkTLPbWK QPF36Ov7Cd6nFwwhlmyhXGwcWRhKJ4/edit#slide=id.p3 Do práce Co mít 1) Shrnutí auditu, stávajícího stavu, dat od zákazníka 2) Shrnutí výzkumu 3) Formulaci cíle – kombinace klienta, zákazníka a trhu 4) Kontext možností Co s tím 1) Shrnutí auditu, stávajícího stavu, dat od zákazníka 2) Shrnutí výzkumu 3) Formulaci cíle – kombinace klienta, zákazníka a trhu 4) Kontext možností 5) Základy: kdo jsme, co nás činí výjimečnými, co chceme říkat, komu to chceme říkat, a jak to chceme říkat 6) Plány: Jakými prostředky toho dosáhneme, co k tomu budeme potřebovat