Měsíční zpráva o sledovanosti Únor 2018 Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere Obsah Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 2Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 1. Vývoj ATS 2. Share 3. Hlavní stanice a skupiny 4. TOP 50 nejsledovanějších titulů 5. Odložené sledování a sledovanost na PC 6. TOP 25 odloženě nejsledovanějších pořadů 7. Definice použitých pojmů Vývoj ATS Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 3Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Vývoj ATS Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 4Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 5Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 6Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 7Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 8Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 9Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Share Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 10Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Hlavní stanice a skupiny stanic Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 11Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Hlavní stanice a skupiny stanic Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 12Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 TOP 50 nejsledovanějších titulů Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 13Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 TOP 50 nejsledovanějších titulů Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 14Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Odložené sledování, PC – srovnání Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 15Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Odložené sledování, PC – srovnání Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 16Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Odložené sledování na TV – TOP 25 pořadů Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 17Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 Definice použitých pojmů Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 18Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 • ATS (Average Time Spent) – průměrná doba strávená v daném období u televize • Rating pořadu – procento jednotlivců, kteří sledovali průměrnou vteřinu daného pořadu • Projekce (rating v tisících) – počet jednotlivců, kteří sledovali daný pořad (průměrnou vteřinu) • Share – podíl jednotlivých televizních stanic na celkové sledovanosti v daném období • Reach (zásah) – procento jednotlivců, kteří sledovali v daném období danou stanici alespoň 3 minuty vcelku • TOP 50 nejsledovanějších titulů – 50 průměrně nejsledovanějších titulů pořadů v daném období, nezahrnuje reklamy, počasí, pořady v průměru kratší než 5 minut a reprízy • TOP 25 odloženě nejsledovanějších pořadů – 25 odloženě nejsledovanějších pořadů v daném období, nezahrnuje reklamy, počasí a pořady kratší než 5 minut • Živá sledovanost (tj. TV živě) – sledování živě vysílaného TV obsahu na televizorech v domácnosti (dále „na TV“) Definice použitých pojmů Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere 19Měsíční zpráva o sledovanosti 1.2.2018 - 28.2.2018 • Odložená sledovanost (tj. TV TS0-7) – odložené (pozdější) shlédnutí TV obsahu odvysílaného v posledních 0-7 dnech na TV • TV TS0 – odložená sledovanost „nultého“ dne na TV (označovaná TS0 nebo VOSDAL), jde o odložené sledování TV obsahu ve stejný den, kdy byl pořad v TV živě odvysílán • TV živě + TS0 – souhrn živé a odložené sledovanosti „nultého“ dne na TV • TV živě + TS0-3 – souhrn živé a odložené sledovanosti „nultého“ až třetího dne na TV • TV TS0-3 – odložená sledovanost „nultého“ až třetího dne na TV • TV TS4-7 – odložená sledovanost čtvrtého až sedmého dne na TV • Sledovanost na počítačích (PC živě + TS0-7) – živá (tj. PC živě) či odložená (tj. PC TS0-7) sledovanost TV obsahu na počítačích členů TVM panelu (měřeno na části panelu) • Oficiální TV měna • do 31. ledna 2016 – TV živě • od 1. února 2016 do 31. srpna 2017 – TV živě + TS0 • od 1. září 2017 – TV živě + TS0-3