Vizuální kultura
-
Vizuální kultura
-
Nyní studovatUvedení do studia vizuální kultury (Týden 1)
-
Nyní studovatZrození obrazů (Týden 2)
-
Nyní studovatVýznam obrazu I.: Ikonografie a ikonologie (Týden 3)
-
Nyní studovatVýznam obrazu II.: Kódování a dekódování ideologie (Týden 4)
-
Nyní studovatFunkce a hodnoty obrazu (Týden 7)
-
Nyní studovatPísmo jako vizuální komunikace (Týden 3)
-
Nyní studovatObrazy a realita I.: mimésis; perspektiva; mýtus fotografické pravdy (Týden 4)
-
Nyní studovatPodívaná, diskurs a moc (Týden 8)
-
Nyní studovatObraz jako spektákl (Týden 9)
-
Nyní studovatObrazy a realita II.: masmédia, simulakra, hyperrealita (Týden 10)
-
Nyní studovatKomodifikace obrazu, touha a popkultura (Týden 11)
-
Nyní studovatObraz, reprodukce a digitální technologie (Týden 12)
-
Nyní studovatZobrazování vědy a vědecký pohled: modely, plány, vizualizace, big data (Týden 13)
-
Další doporučená četba
- Eva Žáková a kol.: Kulturní a kreativní průmysly v České republice
- Zander Nethercutt: People Don’t Buy Products, They Buy Better Versions of Themselves
-
Vizuální kultura
-
Nyní studovatUvedení do studia vizuální kultury (Týden 1)
-
Nyní studovatZrození obrazů (Týden 2)
-
Nyní studovatVýznam obrazu I.: Ikonografie a ikonologie (Týden 3)
-
Nyní studovatVýznam obrazu II.: Kódování a dekódování ideologie (Týden 4)
-
Nyní studovatFunkce a hodnoty obrazu (Týden 7)
-
Nyní studovatPísmo jako vizuální komunikace (Týden 3)
-
Nyní studovatObrazy a realita I.: mimésis; perspektiva; mýtus fotografické pravdy (Týden 4)
-
Nyní studovatPodívaná, diskurs a moc (Týden 8)
-
Nyní studovatObraz jako spektákl (Týden 9)
-
Nyní studovatObrazy a realita II.: masmédia, simulakra, hyperrealita (Týden 10)
-
Nyní studovatKomodifikace obrazu, touha a popkultura (Týden 11)
-
Nyní studovatObraz, reprodukce a digitální technologie (Týden 12)
-
Nyní studovatZobrazování vědy a vědecký pohled: modely, plány, vizualizace, big data (Týden 13)
-