Základy jaro 2020 Téma Referáty 1. 24. 2. 2020 Organizace kurzu, spolutvorba obsahu - 2. 2. 3. 2020 Jazyková podpora dětí v předškolním věku - 3. 9. 3. 2020 Jazyková podpora dětí v MŠ a na 1. stupni ZŠ Bednářová, J., Šmardová, V. (2011): Diagnostika dítěte předškolního věku. Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. Computer Press, Brno. (Anežka Merglová) Seidlová-Málková, G., Smolík, F. (2014): Diagnostika jazykového vývoje. Diagnostická baterie pro posouzení vývoje jazykových znalostí a dovedností dětí předškolního věku: testová příručka. Psyché, Grada, Praha. (František Kovařík) 4. 16. 3. 2020 ZŠ1 čtení, psaní (+interakce) / diagnostika Materiály + aktivita (Karla Červená) 5. 23. 3. 2020 ZŠ1 poslech, mluvení/ kurikulum Materiály + aktivita (Monika Veltruski) 6. 30. 3. 2020 Výuka náctiletých, ZŠ2 čtení, psaní / diagnostika Materiály + aktivita (Anna Ratajová) 7. 6. 4. 2020 ZŠ2 poslech, mluvení (+interakce) / kurikulum Materiály + aktivita (Nikola Otřelová) IT (Monika Horáková) 13. 4. 2020 Velikonoční pondělí 8. 20. 4. 2020 Přijímací zkoušky na SŠ/CCE SŠ – Levou zadní / Vlaštovka 1 (Pavla Hemelíková) 9. 27. 4. 2020 Specifické poruchy učení SŠ – materiály, aktivita – maturita META (Kristýna Svobodová) 10. 4. 5. 2020 Náslechy 11. 11. 5. 2020 Náslechy 12. 18. 5. 2020 Kompetence učitelů + zápočty - - Výstupy: prezentace – Doleží aktivita + handout – studenti portfolio s ukázkami z výukových i testovacích materiálů náslechy + zpráva z náslechu aktivní účast docházka – max. 2 absence