Těch dlouhých dvacet let Normalizace zásadně ovlivnila chod jedné z nejvíce zmiňovaných českých filmových škol-FAMU. Text se snaží v krátkosti shrnout a zastihnout většinu klíčových událostí, které vedly k dalšímu vývoji. Takto nelehký úkol dává vzniknout docela roztříštěnému textu. Orientuje se hlavně na proměnu v řadách zaměstnanců a reflektuje dvě v tomto období setrvávající skupiny: nově příchozí stranící (většina z nich nepřispívala k výuce velkým uměleckým a tvůrčím vlivem) a stávající, kteří prošli čistkami. Změny ve vedení vedly k omezování fungování školy, což se promítlo na přijímacím řízení. Škola mohla přijímat omezený počet studentů a hledělo se na dělnické kořeny a politickou orientaci rodiny. Celkově se tak text snaží o záznam struktury a pozice FAMU v době normalizace a v samotném listopadu 1989. Possibilities of Stardom in European cinema culture Olof Hedling se ve svém textu zaměřuje na vývoj evropského filmu z pohledu stardomu. Na těchto základech poukazuje na kondici kinematografie v porovnání s Hollywoodem. Text má pár celkem zajímavých míst, které by stály za hlubší prozkoumání. Dotýká se například myšlenky, že o pozici „druhé kinematografie“ se momentálně snaží Asijský film. Docela pesimisticky nahlíží na fungování evropského filmu. Hledá problémy v neexistujícím celoevropsky známém hvězdném systému, divácké preferenci pro americký nebo národní film a v nestabilním evropském distribučním systému nebo jazykových bariérách. Podle mě se ale jedná o problém neležící ve vrstvě čistě filmové. Země v Evropě už si nejsou tak blízké. Nic moc je nespojuje. Co můžeme vlastně říct, že o ostatních zemích v Evropě doopravdy víme? Chybu bych hledala v proměně společnosti a rozpadu jednoty. Filmový trh nefunguje bez vztahu k společnosti, politice, událostem, které se ve státech dějí. To, jak se chováme jako národy k sobě, se podle mě odráží na tom, jak vypadá evropský film. Costume design, or, what is fashion in film? Vztah módy a kostýmů ve filmu a řeč jakým oblečení mluví k divákovi, to je to, o čem pojednává tento text. Nabízí pár zajímavých otázek, které se týkají převážně Hollywoodu a jeho vlivu nejen na publikum, ale na další filmový trh. Snaží se nalézt rozdíly a podobnosti mezi každodenním způsobem vnímání a přistupování k módě a tím ve filmu. Dává prostor k nalezení nových potencionálně výzkumných otázek jako např. jakým způsobem jsou kostýmy vnímány v různých sociálně odlišných skupinách a jaké dopady má filmová móda tam.