Úkol 6 pro distanční výuku: Program zastavení v Polsku/Rusku Vážené kolegyně, vážení kolegové! Už jste toho v rámci malých případových studií zkusili udělat poměrně dost. Kromě toho se nám blíží konec semestru. Mělo by tedy přijít něco, co ukáže, jak dokážete dílčí znalosti a dovednosti využít v nějakém komplexnějším úkolu. Myslím, že jste prokázali dostatek důvtipu, nápadů i dovedností na to, abyste připravili samostatný zájezd pro malou skupinu účastníků. Představte si, že Vás oslovila zástupkyně skupiny učitelů jednoho z brněnských gymnázií a požádala Vás, abyste jim v samém začátku hlavních (tj. letních) prázdnin připravil(-a) třídenní program v Polsku (platí pro studenty polštiny) / v Rusku (platí pro studenty ruštiny). Chystají se totiž do Finska a rádi by si návštěvu Finska zpestřili zastavením v Polsku/Rusku. Učitelé jsou všichni ve věku 40-50 let a budou cestovat s manželi/manželkami ve stejné věkové kategorii, celkem půjde o 5 manželských párů. Po Vás jako člověku, který zná daný stát a jeho kulturu, požadují: - doporučení místa/míst, která by stihli během tří dnů navštívit a Vy dané místo/daná místa považujete za atraktivní, zajímavá - doporučení toho, kde se ubytovat při požadavku na střední kvalitu ubytování a s tím, že přijedou večer před začátkem třídenního programu a odjedou ráno 4. dne, požadují tedy 4 noclehy v dvoulůžkových pokojích - návrh podrobného programu pro 3 dny pobytu tak, aby se program dal bez zbytečného spěchu stihnout - návrh na zajištění dopravy na dané 3 dny, a to včetně ceny - zajištění služby kvalifikovaného průvodce na dané 3 dny - celkovou cenovou nabídku - doporučení pro výměnu peněz – jaký obnos v měně navštíveného státu si mají vyměnit. Nepožadují po Vás řešení dopravy do a z daného místa, to si zabezpečí sami tak, aby celé tři dny věnovali poznávání Vámi doporučených míst. Nepožadují ani zajištěné stravování, předpokládají stravování na vlastní náklady v restauracích v navštívených místech. Co úkol obnáší: 1. stručnou charakteristiku skupiny co do očekávaných potřeb/zájmů – tedy východiska, na kterých budete celý program stavět 2. volbu místa (= destinace), do kterého nebo do kterých budete program plánovat. 3. výčet důvodů, proč jste vybrali právě tuto destinaci/tyto destinace. 4. časový plán celého třídenního poznávacího programu s doporučením konkrétních míst, která by měli navštívit. Očekávají kratičkou informaci o každém z doporučených míst (co tam uvidí, proč tam jít). 5. doporučený hotel/doporučené hotely s uvedením jeho/jejich webových stránek 6. kompletní kalkulaci celého třídenního pobytu buď v měně navštíveného státu s uvedením kurzu k české koruně, anebo již rovnou v českých korunách 7. doporučení pro výměnu peněz 8. jakákoli další doporučení či upozornění na to, co by si měli v souvislosti s tímto pobytem/programem pohlídat. Výstupy Vaší práce v členění podle zadání, tedy v bodech 1 až 8, očekávám do pátku 10. 05. 2020 na adrese jdohnal@phil.muni.cz.