Zlatý kruh Zlatý kruh CO Každá organizace na planetě ví, CO dělá. Jsou to produkty, které prodává, nebo služby. Zlatý kruh CO Každá organizace na planetě ví, CO dělá. Jsou to produkty, které prodává, nebo služby. JAK Některé organizace vědí, JAK to dělají. Jsou to věci, jimiž se odlišují od konkurence. CO Každá organizace na planetě ví, CO dělá. Jsou to produkty, které prodává, nebo služby. JAK Některé organizace vědí, JAK to dělají. Jsou to věci, jimiž se odlišují od konkurence. PROČ Jen málo organizací ví, PROČ dělají to, co dělají. PROČ se netýká vydělávání peněz – to je pouze výsledek. PROČ je poslání, smysl nebo přesvědčení. Je to pravý důvod existence organizace. Zlatý kruh Zlatý kruh Obvyklá komunikace: CO a JAK Zlatý kruh Komunikace lídrů: začínají od PROČ Zlatý kruh a lidský mozek Zlatý kruh a lidský mozek MOZKOVÁ KŮRA •racionální a analytické uvažování •řeč Zlatý kruh a lidský mozek LIMBICKÝ SYSTÉM •veškeré naše pocity, například důvěra, loajalita •veškeré chování a rozhodování •neovládá řeč • Zlatý kruh a lidský mozek Zlatý kruh a lidský mozek „Lidé nekupují CO děláte, kupují PROČ to děláte.“ – Simon Sinek Zlatý kruh MÍT JASNO V PROČ DISCIPLÍNA V JAK KONZISTENTNOST V CO Zlatý kruh jako kužel Zlatý kruh lze promítnout i do struktury organizace. Zlatý kruh jako kužel Zlatý kruh – základ efektivní komunikace: megafon