NÁZEV/TÉMA Vyučovaný předmět: Učitel/autor: Třída + počet žáků, charakteristika: Časová jednotka: 45 minut Pojetí kurikula: (Co pro mě znamená estetická výchova/výtvarná výchova v praxi? K jakému pojetí kurikula inklinuji? Esencialistické, akademické, aktivistické, polytechnické aj. Kladu větší důraz na předané poznatky, vlastní tvůrčí práci studentů? POZOR! Vašemu pojetí kurikula by pak ale měly odpovídat Vámi zvolené aktivity:)) Kontext: (Do jakého kontextu by tato hodina patřila? Co by jí předcházelo? Co by následovalo?) Umělecké dílo: (Které umělecké dílo jste si vybrali a proč? Na cca na polovinu – 2/3 strany o něm napište stěžejní informace, popis, autor, datace apod. ) Pedagogické cíle: (Co chcete, aby si žáci odnesli? Které informace o UD? Jaké další oblasti chcete rozvíjet: kognitivní, afektivní apod. Mějte na paměti, že informací nemusí být mnoho vzhledem ke skutečnosti, že si na místě nebudou zřejmě zapisovat poznatky Formulujte cíle konkrétně, měly by být přiměřené věku a současnému stavu poznání žáků, ověřitelné – zda se jich skutečně dosáhlo.) Popis jednotlivých aktivit včetně časového harmonogramu: (Jsou Vámi zvolené aktivity dostatečně pestré? Budou žáky bavit? Odpovídají Vámi zvolené aktivity Vašim cílům? Je čas vyhrazený pro aktivity dostatečný? Neplýtváte časem na aktivity, které nesouvisí s cíli?) Reflexe: (Jak proběhla Vaše hodina v praxi? Fungovaly Vámi zvolené aktivity tak, jak jste si představovali? Byl odhadovaný čas na jednotlivé aktivity správný? Co Vám kolegové vytkli/pochválili?) Použitá literatura a zdroje obrázků: Potřebný materiál: Přílohy: (fotografie díla, popř. Fotografie z Vámi realizované hodiny, pracovní listy, cokoli, co použijete)