Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Interaktivní osnova
Kognitivní analýza shakespearovských oper
OBSAH
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Nyní studovat
Libretizace
Nyní studovat
Co je děje při libretizaci a "operatizaci"
•
1) Přečtete si text Lindy Hutcheon "Co se děje při adaptaci?". Zaměřte se v něm především na ty pasáže, které se týkají opery a hudby.
•
2) Poslechněte si nahrávku Verdiho Otella a připravte si rozbor těchto scén:
•
A. Boito: "Son Io Spirito che nega" (Mefistofele)
Nyní studovat
Principy hudební kreativity: analogie, metafora
Nyní studovat
Otello (1958/9, O-Mario del Monaco), Otello (1986, O-Plácido Domingo)
Nyní studovat
Otello - MET (2015) a ROH (2017)
Nyní studovat
Macbeth (ROH, 2002)
Nyní studovat
Macbeth (MET, 2014)
Nyní studovat
Synestetická metafora
Prohlédnout vše
1) Přečtete si text Lindy Hutcheon "Co se děje při adaptaci?". Zaměřte se v něm především na ty pasáže, které se týkají opery a hudby.
Hutcheon_Linda_Co_se_deje_pri_adaptaci.pdf
Předchozí
Následující
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Nyní studovat
Libretizace
Nyní studovat
Co je děje při libretizaci a "operatizaci"
•
1) Přečtete si text Lindy Hutcheon "Co se děje při adaptaci?". Zaměřte se v něm především na ty pasáže, které se týkají opery a hudby.
•
2) Poslechněte si nahrávku Verdiho Otella a připravte si rozbor těchto scén:
•
A. Boito: "Son Io Spirito che nega" (Mefistofele)
Nyní studovat
Principy hudební kreativity: analogie, metafora
Nyní studovat
Otello (1958/9, O-Mario del Monaco), Otello (1986, O-Plácido Domingo)
Nyní studovat
Otello - MET (2015) a ROH (2017)
Nyní studovat
Macbeth (ROH, 2002)
Nyní studovat
Macbeth (MET, 2014)
Nyní studovat
Synestetická metafora
Operace
Prohlédnout vše