Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Interaktivní osnova
Kognitivní analýza shakespearovských oper
OBSAH
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Nyní studovat
Libretizace
Nyní studovat
Co je děje při libretizaci a "operatizaci"
•
1) Přečtete si text Lindy Hutcheon "Co se děje při adaptaci?". Zaměřte se v něm především na ty pasáže, které se týkají opery a hudby.
•
2) Poslechněte si nahrávku Verdiho Otella a připravte si rozbor těchto scén:
•
A. Boito: "Son Io Spirito che nega" (Mefistofele)
Nyní studovat
Principy hudební kreativity: analogie, metafora
Nyní studovat
Otello (1958/9, O-Mario del Monaco), Otello (1986, O-Plácido Domingo)
Nyní studovat
Otello - MET (2015) a ROH (2017)
Nyní studovat
Macbeth (ROH, 2002)
Nyní studovat
Macbeth (MET, 2014)
Nyní studovat
Synestetická metafora
Prohlédnout vše
Macbeth (ROH, 2002)
https://medial.phil.muni.cz/Player/2ehiBBg9
Předchozí
Následující
Kognitivní analýza shakespearovských oper
Nyní studovat
Libretizace
Nyní studovat
Co je děje při libretizaci a "operatizaci"
•
1) Přečtete si text Lindy Hutcheon "Co se děje při adaptaci?". Zaměřte se v něm především na ty pasáže, které se týkají opery a hudby.
•
2) Poslechněte si nahrávku Verdiho Otella a připravte si rozbor těchto scén:
•
A. Boito: "Son Io Spirito che nega" (Mefistofele)
Nyní studovat
Principy hudební kreativity: analogie, metafora
Nyní studovat
Otello (1958/9, O-Mario del Monaco), Otello (1986, O-Plácido Domingo)
Nyní studovat
Otello - MET (2015) a ROH (2017)
Nyní studovat
Macbeth (ROH, 2002)
Nyní studovat
Macbeth (MET, 2014)
Nyní studovat
Synestetická metafora
Operace
Prohlédnout vše