Adobe Systems 1 Praktikum pracovní psychologie Úvodní hodina Adobe Systems 2 Vize předmětu ̶Vytvořit bezpečnou platformu pro rozvoj dovedností v oblasti pracovní psychologie založenou na aktuálních vzdělávacích potřebách učících se a jejich autonomii ve vlastním rozvoji. ̶ ̶ ̶Učící se je v podstatě každý zapojený do Praktika – studenti, mentoři i personalisté. Adobe Systems 3 Realizace předmětu ̶3 firmy – 3 personalisté – 3 balíky výzev ̶3 skupiny studentů po 4-5 lidech ̶2 mentoři pro každou skupinku ̶2 „povinná“ setkání ̶Úvodní setkání ̶Kolokvium Adobe Systems 4 Podmínky absolvování ̶Samostatnost v činnosti ̶Zapojení do týmové spolupráce ̶Autonomie ve vlastním vzdělávání ̶Zodpovědnost za výstupy firmě ̶Pravidelnost komunikace s mentory ̶Průběžná reflexe ̶ ̶Ideálně účast na závěrečném setkání Adobe Systems 5 Otázky? ̶ Adobe Systems 6 DESIGN PROCES Adobe Systems 7 Adobe Systems 8 Porozumění ̶Výběr a detailní popis cílových skupin ̶Pochopení cílových skupin, jejich problémů a POTŘEB! ̶ ̶Metody ̶Emphaty map ̶Persona Canvas ̶SWOT Adobe Systems Zápatí prezentace 9 Adobe Systems Zápatí prezentace 10 Adobe Systems 11 Definování cílů ̶Cíle definovat ̶dle SMART - specificky, měřitelně, akceptovatelně, relevantně, terminovaně ̶pozitivně ̶z pohledu cílovky ̶ ̶Příklad k předefinování ̶„Zabránit fluktuaci lidí ve firmě“ ̶ ̶K čemu jsou cíle? ̶ ̶ Adobe Systems 12 Navrhování ̶Cílem je vymyslet způsoby, metody a techniky, kterými lze naplnit jednotlivé cíle ̶ ̶ ̶Techniky ̶Brainstorming – „jediný blbý nápad je ten, co nepadne“ ̶Mind map – středem problém, okolo cíle, možná řešení… ̶Disneyho model – vize, realizace, kritika ̶ ̶ ̶ Adobe Systems 13 Prototypování ̶Výběr jednoho řešení a jeho dotažení ̶Nezapomenout na fáze PŘED a PO implementaci řešení ̶ ̶Techniky ̶Customer Journey Map Adobe Systems 14 Adobe Systems 15 Info ̶Dotazy teď, nebo nikdy…. nebo do Teamsů J ̶ ̶Materiály – Teams nebo IS?