® Once you go Jack, you never go back. JACK v Čechách na začátku 21. století JACK v Čechách na začátku 21. století JACK v Cechách na začátku 21. století I JA(C)Kjsme na to sli? Co komunikovat? Jack Daniels Jaký příběh vybrat aneb odlišení vs. zapamatovatelnost? I i I 1 oni \ ío.t WHISKEY Wcjr ^ —- • m WE HAVE HUNDRETS OF STORIES ABOUT JACK DANIEL'S BUT... WHICH STORIES WILL BE INTERESTING AND CONVINCE TO BUY JACK? : how to : communicate them all? 11 * Jack Daniels Klíčové .distinctive assets" JACKA p : v whiskey : Jack Daniels —■ Jack Daniels = Na koho cílit? _ 29+, muži s nezávislým postojem k životu, kteří pijí příležitostně alkohol Jack Daniels Heavy users vs. light users? Široké cílení je správná cesta n i fji Wt Jack Daniels Fesfáky s JACKEM, tam se tvoří emoce! Bez fyzické dostupnosti to nejde! Jack Daniels ===—===- Jack Daniels ===== Principy růstu JACKA v Čechách Aktivity s velkým ^vd«///( zásahem! fNo.T ))ň I \\VV BRAND y/// J o í—<5 sour mash cs~~\ - > Zapamatovatelnost! «gs Jack Daniels Široké cílení!