Leitmotiv CZC.cz JAK USPĚT NA TRHU, KDE JE TĚŽKÉ MÍT KONK. VÝHODU Martin Zdražil Brain One Milan Duda CZC.CZ Leitmotiv Leitmotiv Richard Wagner Leitmotiv Leitmotiv DŮLEŽITOST LEITMOTIVU Richard Wagner leitmotiv využíval proto, aby měl děj opery návaznost. Aby budoval rozpoznatelnost jednotlivých postav. A tím zrychloval pochopení děje i divákovi v poslední řadě. Návaznost Leitmotiv Rozpoznatelnost Pochopení Opakující se melodie spojená s osobou, místem, či ideou. Kapitola 1 - Leitmotiv WAGNEROVA DEFINICE LEITMOTIVU Leitmotiv Leitmotiv Leitmotiv Opakující se element, který značce zvyšuje rozpoznatelnost. Leitmotiv MARKETINGOVÁ DEFINICE LEITMOTIVU Situace “USP” Situace CZC.cz Jak uspět na trhu, kde těžko můžete být produktem nejlepší? Situace CZC.cz ÚKOL VAŠÍ AGENTURY emoční vazbu Vytvořit NAŠE CESTA ESENCE CZC.CZ Situace CZC.cz Jsme přátelský expert na elektroniku KLÍČ. KOMPETENCE = AUTENTICITA Klíčová kompetence je něco, co prostě děláte fakt skvěle. A je šumák, že to není napříč světem unikátní. Klíčová kompetence je vaše autenticita. Milují elektroniku Situace CZC.cz Rádi pomáhají Pokora a respekt Maskoti online prodejců elektroniky, 2014 Zaměstnanci LEITMOTIV CZC.CZ Situace CZC.cz naším leitmotivem Zaměstnanci CZC.cz Zaměstnanci CZC.cz Vývoj značky Přátelští geekové FÁZE 1 V této fázi jsme si dělali srandu sami ze sebe. Chtěli jsme dokázat, že nejsme skvělí herci, ale že zákazníkům a elektronice rozumíme. Přátelští geekové Přátelští geekové Nefungovalo to, když jsme nebyli v naší roli. Fanatická implem. FÁZE 2 V určitý moment se leitmotiv vymknul kontrole. Zaměstnanci se s ním sžili. My usměrňovali implementaci. Fanatická implementace Fanatická implementace Vyčerpání leitmotivu FÁZE 3 Po určité chvíli jsme ale cítili, že zaměstnanci v reklamě dosáhli svého limitu a je třeba náš koncept osvěžit. Nový směr - dvojky Dvojka na trhu s elektronikou. Která se musí snažit 2x více. Nový směr - dvojky Nový směr - dvojky Hrdé dvojky 273 000 Zásah příspěvku Pozitivní Sentiment diskuse Hrdé dvojky FÁZE 4 Rozhodli jsme se tedy naše zaměstnance doplnit o nový opakující se příběh v našich reklamách. A fungovalo to. Hrdé dvojky Hrdé dvojky Hrdé dvojky Hrdé dvojky Hrdé dvojky 108 000 Zásah příspěvku 3 200 Reakcí na příspěvek Hrdé dvojky Výsledky CZC.cz 2015, srovnání parametrů: CZC.CZ, Mall, Alza (zdroj: Median) Mall.cz Alza.cz 2018, srovnání parametrů: CZC.CZ, Mall, Alza (zdroj: Median) CZC.cz Mall.cz Alza.cz Větší expert Výsledky Přátelštější, férovější Lépe poradíme VYHODNOCENÍ Díváme-li se dnes na stejné parametry, je CZC.cz v 8 ze 14 sledovaných parametrů lépe vnímané než Alza a Mall. Často jedná právě o parametry související s emočním vztahem ke značce. Klíčové metriky značky 2015-2018 (zdroj: Median) 100 % Růst lidí, kteří si spontánně vybaví reklamy CZC.cz 50 % Růst lidí, kteří si spontánně vybaví značku 20 % Každoroční růst obratu CO SI Z TOHO ODNÉST Výsledky Lze uspět bez “USP” Sdílejte brand data Konzist. přináší ovoce Martin Zdražil Brain One Milan Duda CZC.CZ Děkujeme