Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu FF:
ISKM23
>
Učební materiály
>
Prezentace a materiály
FF:ISKM23 Design vzdělávacího procesu
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Prezentace a materiály
prezentace
/7
Mazáčová, P.
9. 3. 2022
Složky
Okruh 02 - Kurikulum
okruh_02_-_kurikulum
/7
Mazáčová, P.
8. 3. 2022
Okruh 03 - Cílové skupiny vzdělávání
okruh_03_-_cilove_skupiny_vzdelavani
/5
Mazáčová, P.
16. 3. 2022
Okruh 04 - Příprava výuky, výukové cile, metody výuky
okruh_04_-_priprava_vyuky_vyukove_cile_metody_vyuky
/8
Mazáčová, P.
23. 3. 2022
Okruh 05 - Učitel a management výuky
okruh_05_-_ucitel_a_management_vyuky
/3
Mazáčová, P.
6. 4. 2022
Okruh 06 - Pedagogická komunikace a psychodidaktika
pedagogicka_komunikace_a_psychodidaktika
/2
Mazáčová, P.
26. 4. 2022
Okruh 07 - Hodnocení, evaluace
okruh_07_-_hodnoceni_evaluace
/2
Mazáčová, P.
4. 5. 2022
Soubory
02_Obecna_pedagogika_v_designu_vzdelavaciho_procesu-2022.pptx
02_Obecna_pedagogika_v_designu_vzdelavaciho_procesu-2022.txt
02_Obecna_pedagogika_v_designu_vzdelavaciho_procesu-2022.pdf
Okruh 01 - Obecna_pedagogika_v_designu_vzdelavaciho_procesu
02_Obecna_pedagogika_v_designu_vzdelavaciho_procesu-2022.pptx
Mazáčová, P.
23. 2. 2022
na předmět ISKM23 Design vzdělávacího procesu
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×