Marketér 1 Program - e-commerce, enhanced e-commerce; - základy vyhodnocování; - segmentace; - cost imports; - základní reporty v GA pro marketéry; - základy atribuce. Opakování - uživatelé a návštěvy; - bounce rate (okamžitá míra opuštění); - měření času. google /organic 11:52 11:53 11:59 12:23 18:59 heureka / product_bid 19:11 19:4218:59 - počet uživatelů? - počet návštěv? - průměrná doba strávená na stránce? - bounce rate (okamžitá míra opuštění)? - počet uživatelů: 1 - počet návštěv: 3 - průměrná doba strávená na stránce: 14 minut 20 s - bounce rate (okamžitá míra opuštění): 33,3 % E-commerce Enhanced e-commerce Enhanced e-commerce - impression data; - internal promotions; - e-commerce flow; - refunds; - enhanced checkout - more categories, variants, coupons etc. Základy vyhodnocování Neřešit absolutní hodnoty Vyhodnocovat trendy Snižování počtu stránek za návštěvu Srovnávat Da Vinci tools BFF metriky - CTR + bounce rate; - uživatelé + návštěvy; - konverzní poměr + průměrná hodnota objednávky; - tržby + zisk. BFF metrics by Avinash Pozor na průměry Pozor na průměry Každý Američan vypije průměrně za týden 9,8 drinku (pivo nebo panák) Další doporučení - práce s poznámkami; - vyhodnocování v kontextu, sezónnost; - od obecného ke konkrétnímu; - segmentace. Cost import Práce se segmenty Základní reporty v GA pro marketéry Základy atribuce Díky za pozornost!