Brand Building CÍLE KURZU • Umět identifkovat publikum pro které budujete značku • Zvolit vhodná média pro brandbuilding • Tato média aktivně využít a realizovat kampaň • Pracovat s rozpočtem - tak aby to bylo reálné a v možnostech zadavatele JAK BUDE KURZ HODNOCEN Výstupem je skupinová prezentace brandbuildingové strategie vymyšlené značky • do poloviny kurzu se rozdělíte do skupinek 4 - 5 lidí • sedmou přednášku mi tyto skupinky ukáží záměr • poslední dvě přednášky věnujeme prezentacím vašich skupinek (k tomu dostanete můj feedback a věřím že i feedback ostatních studentů) • na základě úspěšné prezentace vám napíšu zápočet PRINCIPY • Chci aktivní studenty - součástí kurzu jsou vlastní prezentace, práce ve skupinách. • Zpětná vazba - chci abychom si společně rozebrali všechny případové studie a společně dali zpětnou vazbu vašim prezentacím • Práce ve skupinách - najdeme silnou stránku každého z jednotlivých skupin, reklama je týmová práce • Prezentace - chtějte v tom být skvělí, je to velmi důležité při prosazování komunikačních strategií Očekávání TÉMA 1. PROČ BUDOVAT ZNAČKU 2. BRAND GAP 3. ZAČNĚTE S PROČ 4. BUĎTE CHARAKTERISTIČTÍ 5. KREATIVA 6. BOURÁNÍ BARIÉR TÉMA 7. VAŠE DRAFTY - CVIČENÍ 8. KONZISTENCE 9. PŘÍLEŽITOST - REAKTIVNÍ KOMUNIKACE / VIRÁL 10. RŮST A MĚŘENÍ / JAK SESTAVIT BUDGET 11. NAUČTE SE PREZENTOVAT 12. ZÁVĚREČNÉ PREZENTACE 13. ZÁVĚREČNÉ PREZENTACE CASE STUDIES • Marketing v době koronaviru • Proč se v krizové době vyplatí nestahovat kalhoty CASE STUDIES • Hackathon #znamkamarada • Royal Crown Cola - Slow is the way to go • Věda do Tibetu Literatura •Keller, Kevin Lane: Strategické řízení značky •Aaker, David A.: Brand Building: budování značky •Sinek, Simon: Začněte s PROČ •Ogilvy, David: O reklamě •Young, Miles: O reklamě v digitálním věku •Sharp, Byron: Jak se budují značky •Kotler, Phillip: Marketing Management •Neumeier, Marty: The Brand Gap •Kleinová, Naomi: Bez loga •Kahneman, Daniel: Myšlení, rychlé a pomalé •Anderson Chris: Přednášejte jako na TEDu •Thomspon, Derek: Hitmakeři •Shotton, Richard: Anatomie rozhodování •Mayer-Schönberger, Viktor: BIG Data •Ariely, Dan: Jak drahé je zdarma •Berger, Jonah: Jak stvořit pecku na trhu DOPORUČENÁ KNIHA Kahneman, Daniel: Myšlení, rychlé a pomalé