DS II JS 2022 Prezentace č. 1: stav poznání a zdroje pro bakalářskou práci, délka 7-8 minut Prezentace č. 2: představení tématu, včetně názorných ukázek, otázky a odpovědi, délka 10-12 minut V obou skupinách budou první termíny vyhrazeny pro prezentaci č. 1 a další tři pro č. 2. Úvodní hodiny: 17.2. a 24.2. (kdo absolvoval úvod online 17.2., může 24.2. vynechat) 28.4. seminář nebude kvůli plánované exkurzi na Maltu Skupina I výtvarné umění, včetně architektury: 3.3., 17.3., 31.3., 14.4., 5.5. Skupina II (hudba, divadlo, film, reklama): 10.3., 24.3., 7.4., 21.4., 12.5. Záložní termín pro obě skupiny: 19.5. Navržené termíny prezentací US_36b Anna Bačůvková: Z kola ven, tak hudební festival Fryštácký malý svět, 1/10.3., 2/7.4. Lukáš Chromčák: Grunge: Reflexe rockového fenoménu a jeho dnešní vnímání, 1/10.3., 2/7.4. Josefína Švehlová: Obraz poválečného Německa ve filmech Manželství Marie Braunové a Fénix, 1/10.3., 2/7.4. SUS_36b Nikol Babušíková: Ekologická problematika v současné české dokumentární tvorbě, 1/10.3., 2/7.4. Denisa Boehmová: Odlišné vnímání dekonstruktivismu: Architektura Franka Gehryho a Zahy Hadid, 1/17.3., 2/14.4. Dominika Heppnerová: Výtvarné dílo Vladimíra Silovského (1891–1974), 1/17.3., 2/14.4. Nikola Karaffová: Architektura na fotografiích Marie Švarbové, 1/17.3., 2/14.4. Klára Kníchalová: Role fenoménu kávy a jeho historický vývoj v kinematografii a popkultuře, 1/10.3., 2/21.4. Eliška Lechnerová: Krajinomalba v tvorbě Františka Janouška, 1/17.3., 2/14.4. Michaela Magnusková: Impresionistické principy ve filmové tvorbě Juliana Schnabela, 1/10.3., 2/21.4. Marta Michalková: Revitalizace a současné využití industriálních staveb na příkladu vysoké pece č. 1 v areálu Dolní Vítkovice, 1/17.3., 2/14.4. Laura Mikušová: Umělecké dílo 20. století v reklamě 21. století, 1/10.3., 2/21.4. Anežka Mlčáková: Soudobá sakrální architektura: Kaple jako součást dopravní sítě, 1/17.3., 2/5.5. Lucie Nečasová: České stavby v kontextu Ceny Evropské unie za současnou architekturu, 1/17.3., 2/5.5. Kristýna Neudertová: Podoby andělů v českém výtvarném umění 1. poloviny 20. století, 1/3.3., 2/5.5. Barbora Oulehlová: Tvorba modernistů v loutkářské sbírce manželů Jiráskových, 1/24.3., 2/21.4. Jakub Ovsjannikov: Socialistický realismus v tvorbě Vsevoloda Pudovkina a Olexandra Dovženka, 1/24.3., 2/21.4. Eva Padová: Projekt Čierné diery – zapomenuté industriální stavby Slovenska, 1/3.3., 2/5.5. Veronika Pelcová: Jezuitské školní divadlo v Brně v 17. století, 1/24.3., 2/7.4. Alica Priehradníková: Charakteristická témata a motivy v tvorbě divadla Nude, 1/24.3., 2/12.5. Veronika Rákoczová: Neoformalistická a tematická analýza filmu „mother!“, 1/24.3., 2/12.5. Jana Semrádová: Ilustrace Nezvalova dramatu Manon Lescaut, 1/3.3., 2/31.3. Anežka Slípková: Dynamika aukčního trhu s uměním, 1/3.3., 2/31.3. Michaela Šponerová: Vhils, 1/3.3., 2/31.3. Kristýna Šťastná: Sklářská tvorba, 1/3.3., 2/31.3. Kristýna Tomášková: Symbolika snímku Cesta do fantazie, 1/24.3., 2/12.5. Štěpánka Veselá: Proměny českého divadla pro mládež, 1/24.3., 2/12.5. Valeryia Yakushenka: Viktor Pivovarov a fenomén moskevského konceptualismu, 1/3.3., 2/31.3.