2. setkání - 28. 2.
Jak může vypadat zpravodaj a jak to chceme my?
Výsledek brainstormingu (k 28. 2.)
Co
Tendujeme k plně elektronickému obsahu. Zajímá nás spektrum všech kanálu/médií. Od kratších obsahů směřovat k delším. Baví nás QR kódy, kvízy, soutěže, reelsy, posty, blogy, vlogy a jiná zvířata. Naším cílem je
- přitáhnout pozornost Brňanů k festivalu, který jim běží pod nosem
- produkovat odlehčenější i odbornější publicistický/teatrologický obsah
- být dobře napojeni na kanály DSB, abychom nezůstali vně, ale byli si navzájem prospěšní
Jak
skupina Barbory Rokytové navrhuje přidat do Krithu záložku DSB Krith, kde bychom dále měli vlastní strukturu, umožňuje-li to redakční systém (zjistíme). V záložce systém rubrik (Bára navrhovala strukturu po linkách, promyslet). Zatím navrženy:
- představení redakce
- reflexe-recenze (klasického či dialogického charakteru)
- rozhovory (včetně rozhovory s lidmi ze zázemí festivalu)
- ankety
- drb/fejeton/glosa/humor (tuhle rubriku nějak vtipně pojemnovat)
FB - jaký obsah budeme dávat na FB Krithu? Jedna možnost jsou upozornění na delší texty. Druhá - posty podobného typu, jako vytvářela skupina, která loni vyrazila na Flóru. Nebo něco úplně jiného.
Instagram - reels pro Instagramový účet - Barbora Schönová navrhuje vytvářet krátká videa (reels) v průběhu celého festivalu - videa by měla několik formátů, jež by se střídaly). Ráda by přibrala někoho do teamu. Potřeba vyřešit: konkrétně čeho se budou videa týkat, jaká bude frekvence, technické záležitosti (střihání apod.), kdo vytváří, jak propojeno s Krithem či oficiálními médii DSB.
Blog DSB - jak propojit s Krithem? Publikování recenzí, které probíhalo loni, nepůsobí dobře.
Chceme to dělat jinak. Promyslet formát kratších zpráv, které můžou být dodávány každý den? V každém případě by šlo něco jako Redakce DSB Krith doporučuje
Další nápady Barbora R. připravila testovací podobu kvízu dostupného přes QR kód, který by mohl fungovat jako teaser. Předvést na schůzce 21. 3.
Barbora Zolmanová vznesla dotaz, jestli bychom mohli disponovat nějakými vstupenkami (či jiným merchem), o který by se soutěžilo na sítích. Skvělý nápad, zeptáme se 21. 3.
kolegové z JAMU:
Kateřina Hejnarová chce připravit několik
audio-výstupů, které si představuje na hranici krátkého dokumentu a
experimentálnějších forem.
Jaké role potřebujeme obsadit (přemýšlejme):
autor textů
redaktor
korektor
šéfredaktor
tvůrce obsahu sociálních sítí
technická správa obsahu Krithu (práce s rozhraním Krithu)
Níže můžete přispět dalšími nápady, které vás napadnou i v souvislosti s tiskovou konferencí, na niž se vypravíme 6. 3.