MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU Otázky ke zkoušce 1. Definice cestovního ruchu a jeho význam pro ekonomiku 2. Formy a druhy cestovního ruchu 3. Co je to atraktivita cestovního ruchu 4. Subjekty cestovního ruchu 5. Charakteristika pojmů destinace a zájezd 6. Lidské potřeby a jejich dělení 7. Kupní motivy 8. Segmentace trhu 9. Marketingová koncepce přístupu k trhu – základní charakteristika 10. Základní pojmy marketingu – výrobek, trh, směna, … 11. Pojmy velikost trhu a podíl na trhu 12. Marketing destinace a management destinace 13. Marketingový mix a jeho jednotlivé prvky 14. Marketingové pojetí ceny a hodnota pro zákazníka 15. Podpora prodeje 16. SWOT analýza v marketingu 17. Cena jako marketingová kategorie 18. Marketingová strategie a její typy Ke zkoušce je třeba předložit vypracovanou případovou studii a obhájit ji.