BUĎTE CHARAKTERISTIČTÍ / distinctive assets REKAPITULACE •MISE - proč to děláte a jak chcete změnit svět •VIZE - jak to uděláte •CÍL - co tedy budete dělat a jak to změříte • •vycházíme přitom z principu PROČ NA PRVNÍM MÍSTĚ INSIGHT PŘÍKLADY ZAJÍMAVÉHO INSIGHTU: Některé mladé ženy se neoblékají proto, aby sváděly muže, ale aby naštvaly jiné ženy. Mnohdy se na výlet dokopete jen kvůli tomu, abyste měli co dát na Instagram. Chcete se konečně stát babičkou? Kupte otálejícím “mladým” dovolenou. Žena, která změní účes, pravděpodobně mění i celý svůj život. Nekupujte si psa, protože vám zničí život. Ledaže byste si koupili robotický vysavač. Hlavním hrdinou spotu bylo dítě, které trávilo čas mezi svými rozvedenými rodiči a vychytrale využívalo toho, že si jej táta s mámou předbíhají. Zatímco dosud se “rodinné značky” předháněly v tom, která bude více oslavovat (často dost vyumělkovanou) pohodu tradiční rodiny – matka, otec, dvě děti a zlatý retrívr, realita je bohužel méně ideální – vždyť každé druhé manželství se rozvádí a dětí ve střídavé péči dramaticky přibývá. Je tedy důležité co nejvíce těžit z reality a skutečného, nereklamního světa. Legendární insight měla také samozřejmě značka Dove, jejichž kampaň bourající mýty o kráse otřásla reklamním světem, ale třeba taky Fernet (I muži mají své dny). PŘÍKLADY NEZAJÍMAVÉHO, VÁGNÍHO INSIGHTU: Dnešní doba je uspěchaná, takže je dobré dát si čokoládu a vychutnat si ten okamžik. Muži nejvíc ze všeho milují jídlo, které jim připraví manželka. Lidé jezdí na dovolenou, aby si odpočinuli od stresu. Ženy chtějí žít v rovnováze těla a ducha, a proto cvičí jógu. Lidé milují mobilní telefony, protože rádi píši SMS zprávy. Děti zbožňují sladkosti. Matky chtějí dát dětem to nejlepší a nejvíc ze všeho touží po dokonalé rodině. SYMBOLY ZNAČEK (BEHAVIO) TEORIE https://www.insight.cz/2019/06/05/les-binet-co-je-neefektivni-v-dnesnim-marketingu/ CO BUDE PŘÍŠTĚ •kreativa •mrkněte na tohle jako domácí úkol •https://vimeo.com/49010478 Doporučená kniha Sharp, Byron: Jak se budují značky