Kritéria úspěšného absolvování praxe Kritérium studující PU 1. Studující se obrátí na provázejícího učitele / provázející učitelku (dále PU) v požadovaném termínu (do týdne od obdržení kontaktu od manažerky praxí). 2. Studující PU představí, které profesní kompetence chce během praxí rozvíjet. 3. Studující si ve spolupráci s PU vytváří plán činností, které bude v průběhu praxe realizovat. Plán koresponduje s povinnou dotací pro danou praxi, včetně reflexe praxe. 4. Studující s oporou o důkazy a ve spolupráci s PU průběžně vyhodnocuje svůj pokrok. V návaznosti na to vyplní sebe/hodnoticí nástroj. 5. Studující chodí na praxe v domluvených termínech a včas. 6. Studující se během praxí chová v souladu se školním řádem a dalšími vnitřními předpisy. 7. Studující dodržuje pravidla, která si na počátku praxe domluví s PU. 8. Studující ve spolupráci s PU pravidelně reflektuje svoji praxi. 9. Studující je PU pozitivně hodnocen v sebe/hodnoticím nástroji.* PU i OD potvrzují, že studující projevil snahu a profesně se rozvíjel. 10. Studující se během praxe snaží o maximální rozvoj žáků, na jejichž výuce se podílí. Kritérium studující OD 11. Studující si na začátku praxe ve spolupráci s oborovým didaktikem / oborovou didaktičkou (OD) stanoví, které profesní kompetence bude rozvíjet. 12. Studující odevzdá vyplněný a PU potvrzený výkaz činností, které během praxe realizoval. 13. Studující poctivě vypracuje a včas odevzdá požadované podklady dokumentace včas (portfolio, reflektivní deník, sebe/hodnoticí nástroj, eventl. protokol o přijetí studenta na praxi). 14. Pokud se v průběhu praxe objeví bariéry pro výkon praxí, studující včas kontaktuje OD a manažerku praxí. ---------------------------------- PODPIS * Absence pozitivního hodnocení znamená, že z perspektivy PU se SU nijak neposunul/a, nefunkčně komunikoval/a se žáky apod., tzn. není přítomno sdělení, které by odráželo profesní rozvoj během praxe