8. tematický okruh: Frankonská notace (sylabus) 8.1 Historie a prameny 8.1.1 Prameny teoretické Magister Franco de Colonia: Ars cantus mensurabilis ( Couss I, 117) Walter Odington: De speculatione musice (Couss I, 182) Petrus de Cruce: Tractatus de tonis (Couss I, 282) 8.1.2 Prameny hudební Codex Montpelier H 196 , sv.VII-VIII (13.stol.) Codex Las Huelgas (13.stol.) Roman de Fauvel (13.-14.stol.) 8.2 Frankonský notační systém 8.2.1 Fugurae simplices – ordinatio figurarum 8.2.2 Ligatury – proprietas – perfectio – cum opposita proprietate (c.o.p.) 8.3 Petrus de Cruce Punctus divisionis – problematika přepisu 8.4 Terminologie Codex Montpellier H 196, Codex Las Huelgas,Roman de Fauvel, figurae simplices, ordinatio figurarum, ligatura, proprietas, perfectio, ligatura cum (sine) proprietate, ligatura cum (sine) perfectione, ligatura cum opposita proprietate, punctus divisionis, Petrus de Cruce, Franco de Colonia, frankonská notace, Ars cantus mensurabilis, De speculatione musicae, semibrevis major semibrevis minor, modus, tempus, cum-cum, sine-cum, cum-sine, sine-sine, Tractatus de tonis, semibreves quartae, semibreves septimae, c.o.p. 8.5 Literatura Apel, Willi: Die Notation der polyphonen Musik 900 – 1600, Leipzig 1962, s. 343 – 378 (též anglická mutace) Rybarič, Richard: Vývoj európskeho notopisu, Opus, Bratislava 1982, s. 89 n.