Didaktika českého jazyka a literatury II

Model hloubkové struktury výuky & Kritické myšlení 21. 3. 2024

Úkol

Skupina 1: 

  1.  seznamte se s modelem hloubkové struktury výuky podle přiložených materiálů
  2. vaším finálním úkolem bude v semináři společně vytvořit (v Canvě např.) board, který SHRNE a vysvětlí principy metody hloubkové struktury výuky. Příprava na seminář tedy znamená, že se musíte s metodou seznámit, abyste v hodině už mohli jen pracovat s idejemi a připravit výstup. 

Skupina 2: 

  1.  seznamte se s metodou kritického myšlení podle přiložených materiálů
  2. vaším finálním úkolem bude v semináři společně vytvořit (v Canvě např.) board, který SHRNE a vysvětlí principy kritického myšlení ve výuce. Příprava na seminář tedy znamená, že se musíte s metodou seznámit, abyste v hodině už mohli jen pracovat s idejemi a připravit výstup. 

info

Skupiny 1 a 2 jsou vytvořeny náhodně, pokud budete mít silné puzení být v jiné skupině než jste, domluvte se mezi sebou; jde o to, aby skupiny byly přibližně vyrovnané. Děkuju! 

Skupiny 1 a 2
čtvrteční seminář
Skupiny 1 a 2
páteční seminář

Materiály (poster, křížovku s tajenkou, pravidla míčové hry, fotografie, ...) pro druhou skupinu vkládejte do této odevzdávárny. Práva by měla být nastavena tak, že byste měli být schopni do odevzdávárny i nahlédnout a stahnout si materiály jiné skupiny. Pokud to tak není, dejte mi, prosím, vědět. Těším se na materiály! 

Řešení

Vaše řešení jsou krásná a sdílím všechna všem, v relevantních sekcích. Děkuju!