Didaktika českého jazyka a literatury II
Předmět a jeho zpracování v jednotlivých učebnicích
Z každé sady si vyberte 3 učebnice. Pro sadu 2 to znamená projít jak přístup klasický, tak valenční v rámci jedné učebnice.
Sada 1: Střední odborné školy, střední odborná učiliště (plus mínus)
Kvítková & Helclová Čeština pro střední odborná učiliště a střední odborné školy
Opakování: předmět, resp. rekce
Svoboda et al. Český jazyk pro střední školy
Přehled tvaroslovného a syntaktického systému na konci učebnice: předmět
Taktik Český jazyk pro střední školy 3. Učebnice a cvičebnice.
pojetí předmětu v klasické syntaxi
Sada 2: Gymnázia, střední školy
Martinková Český jazyk 4 - klasicky
pojetí předmětu v klasické syntaxi
Martinková Český jazyk 4 - valenčně
pojetí předmětu ve valenční syntaxi
Kostečka Český jazyk pro 3. ročník gymnázií - klasicky
pojetí předmětu v klasické syntaxi
Kostečka Český jazyk pro 3. ročník gymnázií - valenčně
pojetí předmětu ve valenční syntaxi
Martinec et al. Mluvnice. Učebnice českého jazyka pro střední školy
pojetí předmětu v klasické syntaxi
Martinec et al. Mluvnice. Učebnice českého jazyka pro střední školy - valenčně
pojetí předmětu ve valenční syntaxi
Didaktis Český jazyk a komunikace pro střední školy 3.-4. díl (učebnice a cvičebnice)
pojetí předmětu v klasické syntaxi
Didaktis Český jazyk a komunikace pro střední školy 3.-4. díl (učebnice a cvičebnice) - valenčně
pojetí předmětu ve valenční syntaxi