4.6. Rozhovory s odborníky na téma prezentace dat z výzkumu
S Filipem jsem si povídala o tom, na jaké problémy můžete narazit během závěrečné prezentace výsledků vašeho výzkumu a jak se na tyto situace připravit, nebo jak se jim vyhnout.
Filip Ekl - Head Of User Experience at Sherpas
Dělám UX. Strategie, workshopy, výzkumy, informační architekturu, wireframy, testování. Svou práci chápu jako podporu byznysu klientů. Využívám k tomu analýzu potřeb a chování jejich zákazníků a uživatelů. Snažím se řídit podle hesla "Make mistakes faster". Neberu se moc vážně a mám trochu problém s lidmi, kteří to mají naopak.
https://www.linkedin.com/in/filip-ekl/
Markéta Kaizlerová
Design Research | Facilitation | Education
S výzkumnicí Markétou Kaizlerovou jsme si povídaly o zážitkových metodách učení, které ona sama využila např. ve společnosti LMC pro prezentaci zjištění z uživatelského výzkumu v rámci celého týmu.
Hlavní ponaučení z rozhovoru:
- Zážitek nenahradíš!
- Prezentaci nesmí chybět příběh.
- Jako výzkumníci se musíme při závěrečné prezentaci snažit přiblížit skutečnému zážitku našeho uživatele. A ten se pokusit přenést do týmu.
- Naším hlavním úkolem není vytvořit prezentaci v Power Pointu, ale přinést do týmu empatii.
Markéty doporučení na další studijní materiály:
Kniha Učení prožitkem a rozvojové kurzy v rámci Prázdninové školy Lipnice.