Blok 10
Téma 1 - Vývoj hudební výchovy po roce 1989
Téma 2 - Poslech hudby
Cíle výuky:
Téma
1: Vytvořit se studenty ucelené materiály postihující vývoj hudební výchovy po roce 1989
Téma
2: Představení didaktických konceptů zaměřených na poslech hudby a jejich současná aktualizace
Výstupy z učení:
Téma
1: Student získá povědomí o dalším vývoji v hudební výchově po roce 1989 prostřednictvím aktivního vyhledání materiálů k zadanému tématu (viz podkapitola Vývoj hudební výchovy po roce 1989) a srovnáním s výsledky heuristického úsilí ostatních
Téma
2: Student zná didaktické postupy užívané k aktivnímu poslechu hudby, dokáže vytvořit strategii vlastního postupu v souladu s vlastní vybranou hudební ukázkou, prezentuje vytvořenou aktivitu formou didaktického výstupu
Struktura materiálů: Blok 1
- Studijní text ke zpracování referátu - Téma 1 (klíčový obsah, povinný materiál)
- Výukový text - Téma 2 (klíčový obsah, povinný materiál)
- Doplňující aktivity
- slouží ke zpětné vazbě a sebereflexi Tématu 1 a 2, rozšiřují povědomí o tématech, jsou doporučenou součástí pro
studenty absolvující výuku prezenčně, povinnou součástí pro studenty v
kombinované formě, kteří se výuky daného bloku nezúčastnili
- Odevzdávárna Úkoly Hudební didaktika II
- slouží jako místo pro vložení vypracovaných úkolů z oddílu Doplňující
aktivity, je přístupná ke čtení všem studentům předmětu (slouží i ke
vzájemné interakci a podpoře vzájemné spolupráce). K Odevzdávárně je
připojen Poznámkový blok pro zpětnou vazbu pedagoga
- Diskusní fórum - slouží ke vkládání odkazů na zajímavé dokumenty k tématu Hudební didaktika II
Téma 1