Hudební didaktika II

Blok 10

Téma  1 - Vývoj hudební výchovy po roce 1989

Téma 2 -  Poslech hudby

Cíle výuky:

Téma 1: Vytvořit se studenty ucelené materiály postihující vývoj hudební výchovy po roce 1989

Téma 2: Představení didaktických konceptů zaměřených na poslech hudby a jejich současná aktualizace

Výstupy z učení:

Téma 1: Student získá povědomí o dalším vývoji v hudební výchově po roce 1989 prostřednictvím aktivního vyhledání materiálů k zadanému tématu  (viz podkapitola Vývoj hudební výchovy po roce 1989) a srovnáním s výsledky heuristického úsilí ostatních

Téma 2: Student zná didaktické postupy užívané k aktivnímu poslechu hudby, dokáže vytvořit strategii vlastního postupu v souladu s vlastní vybranou hudební ukázkou, prezentuje vytvořenou aktivitu formou didaktického výstupu


Struktura materiálů: Blok 1

- Studijní text ke zpracování referátu - Téma 1 (klíčový obsah, povinný materiál)

- Výukový text - Téma 2 (klíčový obsah, povinný materiál)

- Doplňující aktivity - slouží ke zpětné vazbě a sebereflexi Tématu 1 a 2, rozšiřují povědomí o tématech, jsou doporučenou součástí pro studenty absolvující výuku prezenčně, povinnou součástí pro studenty v kombinované formě, kteří se výuky daného bloku nezúčastnili

- Odevzdávárna Úkoly Hudební didaktika II - slouží jako místo pro vložení vypracovaných úkolů z oddílu Doplňující aktivity, je přístupná ke čtení všem studentům předmětu (slouží i ke vzájemné interakci a podpoře vzájemné spolupráce). K Odevzdávárně je připojen Poznámkový blok pro zpětnou vazbu pedagoga

- Diskusní fórum - slouží ke vkládání odkazů na zajímavé dokumenty k tématu Hudební didaktika II


Téma 1