Obecné poznámky: l jazyková úroveň až na výjimky stoupla.. l Pracem by prospělo, kdyby bylo systematičtěji strukturovány. l pro příště: všichni důsledně uvádět prameny – text hry, video, kdy byla inscenace shlédnuta, recenze a jiné sekundární materiály... Výběr z jazykových úletů, který jste se dopustili (vyšinutí z vazby, fráze, hrubky...): Hedy se vymaní z princových slov. Je to natáčeno s efektem, kde disponuje hlavně červená a modrá barva, což zajímavě dokresluje atmosféru. ...čím je už opticky vidieť... Za zmínku také stojí scéna, kdy Julie přichází skládat oběť pohanskému bohu Machometovi, Pro napsání této práce jsem čerpala informace z inscenace, programu a scénáře. Scénu a režii si vzala na starost Eva Tálská ...herci jsou sdruženi v divadelních kulisách, Na konci scény je Machatý slovně vyprovozen z místnosti Haasem, příchozím z vedlejšího pokoje společně s Hedy, oba opět držíce balon mezi sebou, který Hedy lehce znechuceně upustí. Završení této inscenace mohlo být pro mnoho diváků zklamáním. Závěrečné vyznění mohlo být působivější, kdyby představení skončilo scénou, kdy prostřelený Clifford šípem z kuše protne srdce Sidneyho. Na konec této scény reagovalo i publikum jako na završení celé hry. Ženy v tomto obraze působí jako vzájemné kontrasty jakési lehkovážnosti, bezstarostnosti Ismény a utrápenosti, podrážděnosti Antigony. Hudba korespondovala s dějem, uměla udržet jak napětí, tak i když mělo být znázorněno na jevišti štěstí, tak v divákovi vyvolávala radost. Osvětlení bylo dostatečné od druhé třetiny jeviště. Pokud herec stál v první třetině jeviště, stál ve tmě a bylo na něj a jeho gesta špatně vidět. Hostinského věta popudí bratry k přehazování viny, kdo může za otcovu smrt. Na scénu přichází Dimitrij bere si židli a protestativně si sedne na židli do středu místnosti. Viky se ale nedá jen tak odbít A ihned začne hovořit a všem je jisté, že je to Helenka Součková, která nám vypráví zážitky svého dne. Dále vyskytnutím Helenky v prostoru uvnitř krychle, je nám předvedeno prostředí školy, Při popisování Helenčina dobrodružství při výletu s Jikrami si klekne Helenka doprostřed forbíny a názorně předvádí hledání ukrytého partyzána v zemljance. Velkou kudlí krouží důlek v zemi, pomalými a rychlými pohyby. Moličre převzal motiv z Platonovy Komedie o hrnci. Harpagon sedí uprostřed místnosti, celou dobu se dívá na Kleanta a křičí na něho skrz stůl. Nesetkáváme se s nápaditou, či realistickou výpravou. Naopak, hrací prostor je omezen postaveným pokojem z překližek, který je velmi strohý, avšak dává vyniknout Pitínského symbolice.