pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 B. Laposky: Oscillons pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 F. Nake: Násobení matic pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 modL/x +y -^-angle(x,^)+sinx+cos_y,7f )<-f-modL/x + y -^■•angle(x,^)+sinx+cos_y,f )<^_ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 T. Mrkvička: Barevné kvantování pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 File Help Read bookmark I iRunes Equation Display parameters | Colors | Display range------ From |-5,9000010490417 To |-2,9000000953674 From |-4,2500009536743 To |-1,5500001907348 J_|_eiJ_eiJ ■Value range- From 10,007775739766 to 11,414213418960 (*J r=J + \ <*J Get range from last image Get range from last preview ■Image size- Horizontal 11000 I..................■■............................i Predefined resolutions: _________ lAdapt display range! Vertioal |900 ................................................ 1300 x 300 (default) ]] Options Step fTČT" Zoom ratio 2 Restore defaults m> winquant.zip pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 «i-1 File Edit Graph Help Relation#1 W Active Qcolor | 18T|FontSize 2 2 I7<(sm.v-v) -(cosv-.v) <21 * * • Relation#2 |7 Active ^Colcr | 18T|FontSize 17<(sinUJ+L>j) +{™sL>'J+LjcJ) <21 al BacteriaiRelation #3 (Algeb... t t é JRelation#3 !• Active QColor | 18T|FontSize 17<(sm.i:-v)'-(co5j-.i:)'<21 | n<(smlx]-l-lyS)2+(co5ly]+lx]f<2l Digital BacteriaiViewil |View#1 r/////// !• Graph [>99,99982% Proven. Subdivisions Exhausted} |7 Color I- Blend I |Escl -::ioliiicI II- Ticks □ |7 Relation #1 □ !• Relation #2 □ |7 Relatione »> grafeq.zip http://www.peda.com/grafeq/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 M ;ir" I ťíf ff it mam rj m f I .'Jli'1" A i iíí-lii'JJn!U-r-n -i.r.^r1' n' I rlr í JIM n M ii '_,-r. .1 í'hjii:!. lil,i f ľ, m,l ml!?. Lil n či1 ii-|!'jii 'j I ,-T r; rf i ri í j nj [Ti! j r r í: ilf Jr "Q I ä : i n ll fl'r '"»ML J" Hill, . mlnŕ|linii; nr .í"' Hjji j»!1-1: j "i, 111 111 I . _ pocta kybernetické štěstěně • ff mu i _i_tu rji '■ľ i W I rrl .. „..»■J r i. n %i „ L,,Jňiy '3 j ir rMé I r! NITU j r r : r Mil I Si" »"j ilin1 il n. ui 11 h m n —i u n ■: c Ä!- 11.. i n [r i-* ii i "i ■V ľ ■ -; .jL-yi-i «in- .-.i. . "ir.'-ľUJrH ry ii jL j iTri mrt á V K .- P nrr - l-r1-t t i L" ' - -r!. i- ti I 4;L" Tai 'H m,. !ntr y1 'n «ťi «!': » F. Nake: Random Structure F. Nake: Gravel Stones pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 A. M. Noll: Gaussian-Quadratic pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 P. Picasso: Ma Jolie -i+LH"i-T,1-'i." Který obraz je od Mondriana — Composition with Lines (1917) a který od Nolla — Computer Composition with Lines (1964) ? pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 J » "-.-■■ •J- » A. M. Noll -ľfi' Hi-T'-ť' ■ ■'■íTln-H-Ľ7-i',i l* P. Mondrian 28 % respondentu odpovídá správně, 56 % respondentů preferuje Nollův obraz pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 Z. Sýkora, prog. J. Blažek: Struktury pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 T. Staudek, prog. P. Machala: Struktury+pravidla pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 Project I Symbols | Picture | Construction | Evocation | Rendering Evaluation | Í Evaluation schema: [new] New °Pen | Save Evaluation criteria: [information measurj Color matching: Ihue j] +/- 0 % Evaluation criteria: Color matching: Symbol matching: Search the maximum for: Depth of search (steps): 100 Evaluate Search r lindex & orientation A Picture: Show Grid Axes Available symbols: (in total A) H IIS »> arthur.zip Information metrics: c_M= [TO Arthur - Evaluation results Pattern metrics: _ref = [Ö~ 24 12,7461 % sup 16 00,02 95 b 1833,7526 b 3457,5425 b H = Hmax = Hsup = c_M = t_ref = tmin = cref = (index) 200,0026 b/s 4,0001 b 4,5844 b 8,6439 b 16 b/S 8 S 100,0013 S (cardinality) n i (elements) (diff. elems.) (redundancy) (inform, cont.) (max of I) (hypot. max of I) (inform, flow) (entropy) (max of H) (hypot. max of H) (refer, capacity) (refer, time) (min of perc. time (perc. quotient) (probability) P i 1 b&warrow (1.) [2 2 b&warrow (1.) [2 3 b&warrow (1.) [4 4 b&warrow (1.) [4 5 b&udiagonal (3.6 6 b&udiagonal (3.6 B (entropy) Hi 7,6439 7,6439 6,6439 6,6439 6,0589 6,0589 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 File Edit Render Examples Window Help wel com e. cFd g /trees. cfd g Render Save Image startshape SEED1 rule SEED H SQUAREO SEED1 if 1.0 size 0.99 rotate 1.5 brightness 0.02} f njleSEED10.05{SEED2{}} njleSEED2{ SQUARED S EED2 {/ 1.0 size 0.99 rotate -1.5} njleSEED10.05{ SQUARE'S SEED2{y 1.0 size 0.99 rotate 1.5} SEED1 if 1.0 size 0.6 rotate -60} SEED2 if 1.0 size 0.5 rotate 60) njleSEED20.05{ SQUARE'S SEED1 if 1.0 size 0.99nitate 1.5} SEED2 if 1.0 size 0.6 rotate -60} SEED1 if 1.0 size 0.5 rotate 60) »> contextfree.zip http://www.contextfreeart.org/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 Z. Sýkora, prog. J. Blažek: Linie pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 P. Bourke pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 M- m* J. Kur: Digitálni Pollock pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 Rekonstrukce PoMocka dle J. Vilímka pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 h GldllbuJ P k: ??? |7 Rand I '/. ??? |7 Rand D k: 800 Dy: 800 F Rand F Rand ■2000 2000 B f h: ??? |7 IRand L ??? |7 Rand D h: 691 Dy: 782 F Rand F Rand cb2 i ijlátnfl F Rand F Rand i K: ??? [7 Rand v: ??? P Rand Dk: 61S Dy: 673 : / ^- ' F Rand F Rand x: ??? |7 Rand y. ??? |7 Rand D x: 782 Dy: 709 ■2000 2000 |Rt>znniry: 1024K768 |Pt>eet kaivek: 364 *> po I lock, zip pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 Z.Čechová: Sen pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 I. Serba: Rytmus pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 I. Serb Pocta Kandinskén s M> ultrafractal.zip http://www.ultrafractal.org/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 ET ChaosPio - [Emerald M and el (70S)] • • • ^ľ* File Fractal Fractalwindows Windows Settings Window Help D^09l řSH^^H U^ Distribution. Par »> chaospro.zip http://www.chaospro.de/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 T. Staudek: Quatermorphosis pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 M quat.zip pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 R. Černobílá pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 u 1Ä sH Reľideling Gamma: Lil J —3|+ Brightness: Lil _ JI*- Vibrancy: Lil JJ 1 Udliield Zoom: Lil J —3|ô X: U m _J |Q 38 Y: [J J J 1 0.14 Remaining 00:00:00.00 Apophysis-OB1L19-B7 Speed: [Tj- ^r "U °-25 Trend: (Random t| p" Same no. of transforms M> apophysis.zip http://www.apophysis.org/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 u ■ " 3t: ) »> electricsheep.zip http://www.electricsheep.org/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 B ^0 Computer Technique Group Japan pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 I I ^ h B. Johnston pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 - 1 Nekonečno* L pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 3U ŕ, E m J. Leys pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 -iJl -l-M U|J|S3|A|0| 0 10 20 30 40 so eo 70 SO 90 100 no 120 130 140 150 leo 170 130 190 200 210 220 230 240 250 , 11?) íl ▼ View Frame Playback Pri Start: 1 I End: 250 ►!! 1 I r^ií^nm^ní^n n m »> blender.zip w> povray.zip http://www.blender.org/ http://www.povray.org/ pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 v T. Longstin pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 I.Serba pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 G. Hart pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 > B.Collins, C. Séquin pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008 • Bentley, P.J.: Evolutionary Design by Computers. Morgan Kaufmann, 1999. • Bruter, C.P.: Mathamatics and Art. Springer Verlag, 2002. • Emmer M., ed.: Mathematics and Culture II: Visual Perfection. Mathematics and Creativity series. Springer Verlag, 2005. • Kapraff, J.: Connections: The Bridge Between Art and Science. World Scientific Publishing Company, 2002. • Lunenfeld, P.: Snap to Grid: A Users' Guide to Digital Arts, Media, and Cultures. The MIT Press, Cambridge—London, 2000. • Paul, Ch.: Digital Art (The World of Art). Thames & Hudson, 2003. • Peterson, I.: Fragments of Infinity: A Kaleidoscope of Math and Art. John Wiley & Sons, 2001. • Sunderland, J.: Electronic Imaging and the Visual Arts (Computers & the History of Art). Routledge, 1997. pocta kybernetické štěstěně • ff mu • brno 2008