Seminář k magisterské diplomové práci I Harmonogram Důležité termíny: 1.) Výběr tématu a vedoucího práce: deadline: 3. 11. 2011 (V semináři, který se bude konat 3.11. 2011 bude každý referovat o zvoleném tématu a vedoucím práce, který mu vedení přislíbil). 2.) Schválení sylabu a názvu diplom. práce, včetně vložení do IS vedoucím práce a přihlášení se k tématu: deadline: 15. 11. 2011, viz termínovník ÚHV: http://www.phil.muni.cz/music/data/terminovnik_tim.doc 3.) Odevzdání určených částí diplom. práce, tzn. splnění požadavků pro získání zápočtu. Deadline: bude upřesněno před začátkem zkouškového období (termín odevzdání bude někdy konec zkouškového období). 4.) Další informace viz „Termínovník“ ÚHV: http://www.phil.muni.cz/music/data/terminovnik_tim.doc Požadavky k získání zápočtu za Seminář k magisterské diplomové práci I: 1.) Diplomanti navštěvují výuku: účast studentů v hodinách je povinná. (viz Studijní a zkušební řád MU: http://www.muni.cz/general/legal_standards/study_examination_regulations). Toleruji maximálně 3 absence v hodinách, které jsou omluveny od lékaře a maximálně 2 absence „jiného“ typu. 2.) Diplomanti aktivně spolupracují s vedoucím práce na formulaci tématu a metodologie práce do formátu: název + anotace. 3.) Registrují se k tématu v IS ve stanoveném termínu. Letos do 15. 11. 2011. 4.) Konzultují s vedoucím práce alespoň jednou během zkouškového období. 5.) Do určeného termínu (poslední třetina zkouškového období – bude upřesněno) odevzdají: a. Osnovu práce (ze které vyplývá zvolená metodologie a znalost formálních pravidel psaní diplom. práce). Viz http://www.phil.muni.cz/music/data/pravidla.doc b. Seznam literatury a pramenů ve formátu vyžadovaném u všech prací studentů ÚHV. Viz: http://www.phil.muni.cz/music/staticpages/index.php?page=pravidla_citovani c. Jednu kapitolu práce. Tyto materiály se odevzdávají vedoucímu práce, který posoudí jejich kvalitu a následně informuje vyučující semináře o možnosti/nemožnosti udělení zápočtu. Termíny konání semináře v PS 2011: 22.09. Úvodní hodina: Seznámení s průběhem semináře a zadání úkolů. 29.09. Seminář: 06.10. Seminář odpadá - Křižanov 13.10. Seminář odpadá: náhradní program: účast na česko-německém symposiu MEDIA-PERFORMANCE 3 memory. 20.10. Seminář: 27.10. Samostatná příprava názvu, anotace, seznamu základní literatury a pramenů ve spolupráci s vedoucím práce (kontaktní výuka neprobíhá). 03.11. Seminář: Prezentace témat (název, anotace, základní literatura). 10.11. Seminář: Prezentace témat (název, anotace, základní literatura). 17.11. Státní svátek: seminář se nekoná POZOR: 15.11. je deadline pro vložení názvu + anotace práce do IS (vedoucím práce) + Vaše přihlášení k tomatu!!! 24.11. Seminář: 01.12. Seminář: 08.12. Seminář: 15.12. Zápočtový týden. Seminář se nekoná. Celkem 8x kontaktní výuka: tzn. toleruji maximálně 3 absence potvrzené lékařem nebo 2 absence „jiné“ (tyto absence se NESČÍTAJÍ). Posluchači kombinované formy studia TIM se dostaví v těchto termínech: 22.09. ; 20.10.; 03.11. NEBO 10.11., 24.11.