Sociologie umění
Týden 4
Přednáška č. 4 - Marketing - Brand, Audience
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1421/podzim2012/USK_28/um/35621047/SU_04_BRAND_INFLUENCE_art_brands.pdf
Kombinované studium - konzultace č. 2 - souhrnná prezentace
pozn. k přednášce: autorem posledního plošného výzkumu čtenářstva je Jiří Trávníček - viz také: Trávníček, J. Čteme? Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke knize. Nakladatelství Host. Brno, 2008. ISBN 978-80-7294-270-1.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1421/podzim2012/USK_28/um/35621047/SU_K_02_SU_a_Vyvoj_sociologie_umeni.ppt