Sociální média - teorie a praxe (VIKMB25) - part III. Mgr. Adam Zbiejczuk Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Oficiální „otevření" stránky 1. Ověřte, zdaje stránka uveřejněná. 2. Staňte se fanouškem své stránky. 3. Navrhněte stránku přátelům (může jen admin). f Upravit stránku Správci [1) [?1 Zobrazit všechny m_ Používat Facebook jménem stránky Školení Hl.cz Propagujte prostřednictvím reklamy ^ Zobrazit přehledy Ilji Navrhnout přátelům 1^^^^ Q Začněte ^3 Zeď Rozhraní pro správce UŽI Informace Iji] Fotky ^ Discussions Školení Hl.cz £5 Tose mi líbí Výrobek/Služba (?) 18555096ÓSS5 Width (?) 292 Connections P) Stream [?) \7\ Show stream Header í?) [7] Show header 1 G et Code 1 Find u& on Facebook Lactose Free Milk [■Mike as Drezen vu:*h Lactose Free Milk Happy Friday lactose free milk fans 13 březen v 5:-W ■ prostřednictvím aplikace Facebook pro iPhone Lactose Free Milk Its the wee ken d... time for a White Russian with Lactose Free Milk! 06 březen v 5:21 Lactose Free Milk A warm glass of Lactose Free Milk - the perfect thing right before bed. 23 unor v 7:08 Lactose Free Milk It's Doppelgänger week on Facebook: change your profile picture to snmennp famous von havp hppn told vnn Lactose Free Milk has 5,538 fans Get a Fčbiänä Mylcel Rey Kuru I Emanuele Cesar Memduh Falcon Mohsin 2o Q Fíoebook Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Další zajímavé nástroje C Austin ■S Like i Like Button The Like button lets users share pages from your site back to their Facebook profile with one click. _ Activity Feed Your Friends' AttivM OaVf Ml; hafl j - marriage- fight narwl Ruan Hakle The Activity Feed plugin shoves users what their friends are doing on your site through likes and comments. Recommendations ID itai» línt v Flar.dj AC uyi. 9B57 pfOf>*t rik^ Recommendations The Recommendations plugin gives users personalized suggestions for pages on your site they might like. Find iff on Futbooic hi U iii AM una* tutu tni 1 m your ir Like Box The Like box enables users to like your Facebook Page and view its stream directly from your website. Crffl Dinqiir Crif isropher 't Vt onCNN- Login with Faces The Login with Faces plugin shows profile pictures of the user's friends who have already signed up for your site in addition to a login button. Facepile The Facepile plugin shows profile pictures of the user's friends who have already signed up for your site. Comments The Comments plugin lets users comment on any piece of content on your site. Live Stream The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event. Ukázka - Recommendations a Comments na a Líbí se n Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Generali - provázání s Facebookem GENERALI FojíRtuviiH r-rMi.dri >tu{n rrva z^hodivMd * n* trhu orMUtM Ficibwk Gvncrali Sociálni média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Tlačítko „To se mi líbí" http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like Funkce tlačítka: n Možnost uživatelského komentáře (XFBML verze) - nově také tlačítko Send Ynu ľiktthit. B*it. Eůůti. bttf] Možnost A/B testování Kontaktování uživatele, který palcoval přímo do jeho news feedu na F B Počítadlo pro vaši doménu (registrujte svou doménu na n^ifi 1 *\_ Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Studie - média a použití tlačítka „To se ABC News - nárůst návštěvnosti odkazujících stránek o 190% Tlačítko má CTR až 0,2% (podobné bannerům) Největší aktivita uživatelů 09:00 a 20:00 Matt Baume A group weblog about the intersection of news & technology TIDBITS CONTRIBUTORS Alan Abbey Dorian Benkoil Paul Bradshaw Matthew Buckland Juan C. Camus Michelle Ferrier Amy Gahran A. Adam Glenn Rich Gordon Tish Grier Etan Horowitz David Herrold Barb Iverson David Johnson Damon Kiesow Steve Klein Maryn McKenna Michelle Minkoff Steve Outing Kim Pearson Ernst Poulsen Ken Sands Maurreen Skowran Will Sullivan Megan Taylor Fons Tuinstra . Peter M. Zollman 7 Ways to Use Facebook to Merge News with Social Web Posted by Matt Baume at 11:42 AM on Jul. 30, 2010 Although many news organizations know they should incorporate Facebook into their social media strategies far they've had to rely on independent consultants to them what works. This week, however, Facebook outl best practices on how news organizations can connec the site's enormous and highly engaged user base. The findings are the result of a several-month long sti by an internal team that examined Facebook usage at news organizations such as CNN, The New York Times Univision, Because Facebook boasts 500 million active monthly u and an average monthly time-on-site of around seven hours, integrating Facebook into your site could transl into substantial additional traffic, Tools such as Like buttons, Activity Streams and LiveStream can keep ue clicking through stories on a site. And the Insights an; tool provides valuable demographic information, After implementing various combinations of Facebook 1 on their sites, ABC News saw a 190 percent increase i referral traffic, Life magazine's referrals increased by 1 percent, Schbd's user registrations went up by 50 per and Dailymotion saw as many as 250,000 users engagi with a single video. Facebook Developer Network engineers Justin Osofsky Matt Kelly provided an in-depth look at their findings = Hacks/Hackers meetup this week. Journalists can learr more about the techniques and discuss how to improv upon them at facebook.com/media. Optimize the Like button Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejc Tlačítko To se mi líbí Vhodné pro produkty acuvue Zakřivení Průměr 14.20 Pro zobrazení dostupnosti vyberte variantu výrobku. Cena s DPH bez slev: 745 KČ Cena s DPH včetně slev: 685 Kč Více informací o slevovém systému = ' do koš i ku i články: While this is nowhere nearthe final phase of Facebook's continued opening of Pages to the web, this is a major step that will help empower publishers even more. We'll be posting more details in the nearfuture about the best practices surrounding the implementation of like buttons on yourwebsite. For more information, view today's bloq post from Facebook. HMC E "To*0 se líbí Lucie Habartova, Adam Zbiejczuk a 911 dalším. Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Odkazujte na zajímavý obsah - videa Ihu HcHon's EranlJnl Mnkr-Up-Tips: (n u y Smofci>ev« inirhid Nebojte se odkazovat na obsah MIMO váš web - jako člověk taky přeci pořád nemluvíte o sobě. Oblíbená videa = spousta "lajků" = větší zásah pro další posty. Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Události n Školení, přednášky n Akce, slevy n Oslavy a večírky n Soutěže Události Dnes Birthdays: Radka Znorová, Martin Balhar This Week Jeden svět 2010 ^nj G:00 10, březen HMH Eliška Hutníkova and 56 other guests Birthdays: Jakub Česák{<:t), Gabriela Bukorová [so) This Month 1. ASTROLOGICKÁ VÝSTAVA ^Probíhá Natálie Hejlova, Martina Lukášková, and IB other guests Nápověda pro události Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Zapamatovatelné URL stránky - vlastní username □ Název URL stránky - vanity username ► je nezměnitelné a nepřenosné ► smí obsahovat jen znaky A-Z, 0-9, nebo tečku „." ► v nejpoužívanějším tvaru ► ideální pro PR (tiskoviny: vizitky, reklamní předměty) krádež usernamu nahlásit Facebooku www.facebook.com/username Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Komunikace za stránku Je možné přispívat na Facebooku za stránku □Uvidíte v notifikacích interakce s vaší stránkou Můžete komentovat ostatní stránky jako stránka (máte-li je v oblíbených) Nově možnost posílání zpráv přímo stránce icebook e Adam Ztwejtíuk Upravit il 3tťůi profil ? z*a\y ] Udiloiti 24. g frTiíníkí krv Vyhledáváni ] OJ Vybrané příspěvky Hiltt: L: Ujíj Fotka -rfl odkaz 9" video Hlavní pŕfcp«vky - Nfjnovrjíi Co se vám honí hlavou? Í3 Jiří Suthamel pnwtrrtri*rt™Ti Adam Jjvynck. jatim m t objal jen Vojt&rfi Irntntiulonal hup a JourrulFir. dav MiiEa. Airyvrine-rt ndr jfrurnäliils. (as- 4. dutwn 2011 o:DD ni itninkí I Adam Zbiejciuk O jdkOi Ptiuf-řvat Facrboak jm^riem ftrinky Purj Llprjť:1 malr-pHi prJlťl 3 24 f híľ,(í.vr.Hi u C 3 Alíl haioveií soukromí Nyfl jBfr I Círicfum iiipovftív DdhlilMi Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Zajímavé doplňkové aplikace ili Ankety (Poll, Poll daddy) RSS kanál (RSS Social, Poznámky) HTM L TAB Iridií) Or use yauricen iFrame vložený přes aplikaci Představení dalších nástrojů... Katalog: AIIFacebook.com Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) LB sPr Nej £fl Mai ^ Aplikace ■{§ Mobile Hli] Přehledy + [T] Nápověda Přidáváme na stránku aplikace lem ve své komunite se o facebook iih J C1|Jlir.C1LI I QLCUUUN D UUK] IIILiĹCUC I IĽ3 ú V UJ |JI U III VCI aLCUUUNU I ILJI II lJ L I imiICCQ ľf [JU<_CL Ľ3IU ■ I UULf MlÔZJ označit na nich své přátele, Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení ■ Odkaz na tuto záložku Přehled používaných aplikací 0 Video Facebook Video poskytuje vysoce kvalitní video platformu pro uživatele a stránky na Facebooku. Pomodtéto aplikace můžete nahrávat videosoubory r nahrávat videa z mobilního telefonu nebo nahrávat video zprávy pro své přátele, Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení Odkazy Aplikace Přidané príspevky vám umožňuje sdílet cokoli, co najdete na internetu a přidáte do svého profilu. Mohou to být webové stránky, blogy, videa i hudební skladby, stejně jako obsah z Facebooku - profily, fotografie, poznámky, skupiny a události, Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení Poznámky S Poznámkami Facebooku môžeš zdieľaťsvoj život cez písané poznámky. V poznámkach môžeš označovať svojich priateľov, a oni môžu písať X komentáre Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení Místo pro diskusi Místo pro diskusi umožní lidem zanechat své názory a myšlenky. S místem pro diskusi zjistíte, co si Vaši návštěvníd myslí a přejí, Zamete diskutovat hned. Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení ■ Odkaz na tuto záložku Termíny - FBML Přidej pokročilejší funkce na svojí Stránku pomod Facebook Static FBML aplikace. Tato aplikace přidá rámeček na tvojí Stránku, ve kterém můžeš renderovat HTML nebo FBML [Facebook Markup Language) pro lepší personalizad Stránky, Přejít k aplikad ■ Upravit nastavení ■ Odkaz na tuto záložku Poli This is the prer use, Check it o Přejít k aplikad Cesta k rozšíření používaných aplikací 1 Ik, Create polls for your Facebook pages and personal profile pages, Very simple and easy to X ■to zalozku Upravit používané aplikace, odebrat, přidat nové Vlastní záložka Původní řešení: Nové řešení: ^"^ FBML aplikace facebook iframe jako vlastní aplikace Vlastní název c4^^Ék\oc\ HTML E^RSfcřs hotovou FB aplikaci Návod na iFrame include na HyperArts Vlastní název Obsah pomocí HTML/flash (520 px šířka) Stránka hostovaná na vašem serveru Vytvoření aplikace na FB - připojení stránky jako iframu Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Co může umět vlastní záložka n Sbírat kontakty do newsletteru n Sbírat příspěvky uživatelů n Posloužit jako cílová stránka pro reklamu na FB n Fungovat jako jakákoliv webová aplikace n Získávat zpětné odkazy po umístění Like tlačítka n Víceméně cokoliv, co by mohlo být ve webové aplikaci - včetně plnohodnotné hry! Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Placená reklama na Facebooku □ Platí se za proklik (PPC model), nebo za zobrazení □ Propagujte FB stránku (i konkrétní tab), skupinu, událost, aplikaci, nebo váš web □ Ukažte sortiment, produkty, služby, slevy, dárkové kupóny □ Podpořte soutěže, eventy, ankety, diskuze Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Pořád je ti zima? Stáhnout Google Chrome Opravdu rychlý webový prohlížeč, li To se mi líbí Zachumlej se do heboučké fleecové deky s rukávy, Díky rukávům můžeš pít čaj nebo si číst a přitom zůstaneš v teple, li To se mi líbí BOZKOV ROZDÁVA KOŘALKY Hledáme netradiční a vtipné projekty fanoušků božkovských kořalek, Nejlepší podpoříme a oceníme! více na www. mujbozkov.cz Výprodej parfémů II m— Sháníš svoji oblíbenou vůni? Na Aukru si můžeš vybrat z více než Z 000 produktů. li To se mi líbí Reklama Se švihákem levněji Vyb/orit reklamu Nabízím 28% slevu na vaše tarify i svůj šarm. Přidejte si k Tarifům na míru balíček Internet v mobilu naplno a ušetřete jako já. Na co balím své rysí roštenky? © Okouzlím je vtipem O Vycením na ně zuby © Zastrihám sexy ušima Hlasovalo 2 lidí. STRÁNKA PRO COOL RIDICE Zajímavosti o všem co má kola nebo pásy. Videa - bouračky, testy, recenze, Také novinky, vtípky, diskuze, Mrkni na to! li To se mi líbí Zachraňte stráven kv! PETIC^ STRAVENKY Nechcete přijít o teplé obědy a část svých příjmů? Přidejte se k petici za záchranu stravenek a benefitu, Toto se líbí Alena Zahálková. li To se mi líbí Rudá mobilní vášeň x Využijte exkluzivní nabídky od Vodafonu - červené edice telefonu HTC Wildfire Red. Telefon za skvělou cenu koupíte v eShopu. li To se mi líbí Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Možnosti inzerátů Demografické cílení Podle pohlaví Věk Vzdělání (ne) Rodinný stav Sexuální orientace Klíčová slova a zájmy Odhady, kolik uživatelů oslovíte Název: 25 znaků Text: 90 znaků Obrázek: 80xll0px Paul Frank na CuteShop.cz Velký výběr triček, mikin a doplňků cool značky Paul Frank, Oficiální prodejce na internetu, Vše skladem! Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Vytváříme inzerát 1. Vytvořte flivrti sví r rit lamy v\brat exlrtujtd krtatrvm' obsah ŕaité dotazy týfca|iď m tvorby reklamy Thk CHekiarmtizpríví l?l ©HekUrny ru Ficeboohu M Typ j privy: ©HckUrny ru Facebooku prg ftrjrfby í UlCVi K4H1Í Wfchaz," i Náa*w Centra PojiHovna 1*1 «■* CtWiřl patři' fiHíi m/*i* půrrUůvnv «4 t*K*. Uůlttt H ipolehrhout iu xervit * zázemí iilné společrosti 171 _^ Obriitk: ("chmiE f dle j No Me cKipíwi OdiTľjnu nahraný DbrÄrrk. 171 SOndi'. íi.ir-'i mtii nejwílír puJiífrľwTry na utitt. Múfete m ipolthnoul na icmi a tAienif íi-lní fpoWn«Hf ŕl To 1* ŕni líbi - T«o ií libi ut.yjtel Adim Suorit Dobré "copy" je základ, ale nestačí Měňte obrázky cca po 2-3 týdnech Využívejte sponsored stories Reklama cílená mimo FB = vyšší bounce rate Neplaťte zbytečně moc Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) J.£*tílťPH ÍJ31+ *MITT,1 TÍ*lJl+tI M liířtHI ľí+HÍJrTf ÍHUrtŕullÉJ O \1\ n gro** 0»d OW íjdrilr j-j.-r.- Qkruhv uf miEriú n f *ťatnkii Ůhruri uJ-nxlf k OpotiTÍ LthMrtt, hHriJuu ruMulfc* SI-Ů^Y Práltlt nfciuhll řn-LnrHil-r rnnJrmTl pru r t Urm:-ar*ric kj-mi udíji CUIurrl rkUUftjtá- G UlHjtfrH ni M v4M.KJrr.hi rWGEflIfl Vrtl* ' gvl«h»y ------tr □binwhrd UMm* - Jŕŕilli { Vňlľhk Mnuzinulu: 2.695.960 * kifr^trrffll K (HU ■ n v+ku mmimlr* 11 i ■ kuť -*|v^wjtf*k □ Vytvářejte osobně znějící inzeráty -můžete cílit na konkrétní věk, na narozeniny, na existující (neaktivní) fanoušky nebo na přátele fanoušků (oni už jsou, buď taky) Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Nastavení ceny inzerátu 3, Kimpůnč, Hiw i ťlinúviní Čaiiŕ dwatv tykajití it ftklamrtjkn kampaní ů ítníkju KArlip.lň 3 r03pof«[ JSIáa*v kampaň*: Top-Po)lítónľ í Rúipatti (E um; Den n i rozpoiet: 5H00 € Vytvářit novau kampaň M Cl&Ový plirt C*K»vv pltn kampíní; 15.«010 10 3Ů - Farářující Cena @ Platba za kliknutí (CPO Miximílní nabľdka mnohem větší efektivita, možnost „reaktivace" stávajících neaktivních fanoušků □ Cena závisí na počtu oslovených lidí od desítek do stovek Euro za status Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Statistiky FB stránky □ Statistiky zobrazují: ► Počet a demografii fanoušků, přibývání v čase ► Počet zobrazení stránky ► Interakci fanoušků na publikace komentáře, Líbí se mi ► Konzumaci médií (zobrazení fotek, videa) □ Optimalizujte: ► Komunikaci s publikem - na co reaguje ► Volbu materiálů k publikaci - co se mu líbí □ Dále: ► Metrika - kolik lidí o tom mluví (PTA) ► Ukazuje, že podstatné je skutečné zapojení ► Počet unikátních uživatelů, kteří viděli konkrétní příspěvek Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Přehledy Celkový počet hodnoceni To se mi libí7 Přátelé fanoušků ? Lidé, kteří o tom mluví7 Celkový počet oslovených uživatel j za týden 197.504O: 46.205.123 G2,1?% 6.598 Oľ.o^ 93.830 O lim% [Hl Prispévky- |B] Lidé, kteří o tom mluví' H Celkový počet oslovených uživatelů za týden7 II 14 ltd. 2L led. 2fi led. 4 únor Příspěvky stránky Všechny typy príspevku t Datum 7 Příspěvek T Dosah ? Zainteresovaní uživatelé? Mluví o tom í Vlralita ? □ Sledujte "výkon" a podle toho upravujte svůj styl: není nad vlastní zkušenosti (viz InFlow - zkušenosti olomoucké univerzitní knihovny) Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Dosah Dosah7 g Přirozená? ^Placené? gVirälní? g Celkem? Jedineční uživatelé podle četnosti7 100.000 50.000 H led. 21 led. 2S led. 1 jror L 2 .3 4 5 Ě-10 11-20 21+ Návštevy vaší stránky Zobrazení stránky ^Zobrazeni stránky? ^Jedineční návštěvníci? A. ODO 2O00 14 led. 28 led. 4 ůniif Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) o tom Lidí, kterým se vaše stránky líbí (demografické údaje a lokalita) Pohlaví a věk' Žera 74% Muž 26% 2.1% 13% 3 B-44 0.579i Zobrazit hodnoceni To se mi líbí 0,4 2 % 45-54 11 + 0.18% Jak lidé mluví o vaší stránce Všechny príspevky ▼ Mluví o tom7 S.O00 4.000 Ml Virální dosah7 40.000 20.000 14 led. 21 led. 2S led. 4 únor 14 led. 21 led. 2S led. 4 únar Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) 23 A co soutěže? Pouze pomocí vlastních aplikací („apl. třetích stran"), jako panel na stránce, na nějž lze cílit reklamu ^jJe možné propagovat soutěž z vašeho webu Q Podmínkou účasti v soutěži nesmí být jakákoliv akce na FB (výjimka -staň se fanouškem stránky) Q Vyhlásit soutěž na stránce tak, že stávající fanoušci stránky jsou automaticky jejími účastníky Q Nesmíte vyhlašovat výherce přes Facebook (zeď, zpráva) Kompletní promotion guidelines Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Další důležité podmínky Q Nikdo nesmí být za odměnu stimulován k aktivitě na stránce (kdo nám pošle fotku, dostane dárek) Q Žádná soutěž pro: tabák, pohonné hmoty, mléčné výrobky; s cílením na mladší 18 let; loterie pro Nory, Švédy, Belgičany ani Indy; s podmínkou nákupu a dotazníků (protihodnota) O Nutnost dodržovat českou legislativu (pozor na loterie) 0 Sbírat adresy a e-maily pro kontaktování uživatele pomocí aplikace třetí strany Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Největší Facebook stránky v _ A/' _ Fanou*ků CR * Nwna Fiim Giúwfft 1. ■ Vľtaľ il iwxŕ bhj ^ A'/Bttrj a podMl h, lak bys vypadal. 6»oer ■i. N*mv»iiô -aacifllífi! 137 734 + 1.40% i. R 441 OM 2. Kflfflia 103 339 -0.09% a. 4»W 164 531 +i.o&% 4. L; f Mlkj|irnfl uliiHl t 425*03 4. SMS i FACoboŕku zťtarrrta 1 BI 969 +0.B6% a. Valnnl m vpcnlBť:) 424 370 5. HlMMfal g UrtTWnhf 149 BW +0.06% ■ 414*01 HwMlMan] É r.Q. 141839 +0.73% T, SkHtivrt.cz 141 27« 4-1.62.63% T. pMMM 41fl7JS 1Í7 6S9 +fl,Q7% 9 8az pfaM c- J ■ •. 414 34* », Thti Sirns 3 CľJSK 113613 +15,79% &. Hdtat 10, 111 IM +22,00% 10, J! j" HUDBA J" NA j" TVŮJ í PflOFl. £ t 383637 VaUrfonaCZ HO 642 +3,01% ii. Mlujtm iruHái 1í. 109 332 + 1,92% ■i »4 192 13* JÍE*řtemv.« -fiJíůJiJftiMH... 105 737 +56.94% 11 HM W3SJ7 14, MeOorukfs Ůwka .. 103 1+3 ♦2.39% 14. Míma rlrJlpay 3M9C2 15 FarVlŕnwUa«**iUj... 102 6*9 -0.67% 1EV n »1*1« 15 EVROPA 2-Vwtowfll n*_.. 102 234 + 1.04% 17. Sfifflta-Todflä' 07 569 -0.02% M*{kroOoua(t*i*mL. 341 J4Ů 1i' Cfls-.Ľ Slp/ur^ä S'jpwSľur 04 270 +B7.71% ir. •f M** 337 4» 19. Graricq 01 580 +4.68% ' B U Jtjlcti rartntm j* Kuland, ItjKŕi tompa ;# ■nlodno - QJCHDOCI! 327 100 20 +■2.75% 1». tí STOP tŕrtnl *H! ŕ STOP ctilkF abuse 3iflor* 21, Zw Piata +2-31% Fejsbucek.cz Socialbakers.com Sociálni média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Inspirace od samosprávy... n Když si z vás dělají legraci: ŽítBrno n Když chcete opravdu otevřenou samosprávu: Semily □ Když to umře: Borová u Poličky n Když je arogantní tiskový mluvčí: Praha4 (dnes už hodně jinde, viz: Praha4) □ Když si koupíte něco za 50k a nevíte, co s tím: Jičín □ Pěkné username: České Budějovice □ Příklad robota: Nové Město na Moravě □ Kreativní využití Timeline: Milujú Prahu □ Nakonec jeden pozitivní příklad: Karviná Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Tudy cesta nevede.. ^Neriskujte, porušovat pravidla se nevyplácí $3Nespamujte, komunita to pozná $3í\leduplikujte obsah z vašeho webu S3 Nebuďte formální £3 Nechovejte se jak neřízená střela $3 Nevysílejte, komunikujte Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Komu se zadaří? ^ Konkrétní očekávání -> plán a stratég ^ Přátelský tón a osobní přístup ^ Interakce ♦ Ochota poradit a pomoci ♦ Něco extra T Super produkt/služba T Učte se od malých firem Ten, kdo investuje čas a peníze, dosáhne úspěchu. Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK) Pokračování příště! e-mail pro vaše dotazy: zbieiczuk@gmail.com Najdete mě také tady: ^ ^5^^ ?°™nL_ BfcBI MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, op fedilfiuůnl %^Jf^ ■ TOnd V C R EVRO PSKAUNIE MLÁDEŽEATĚ LOVY C H O VY pro kanku rancdschoprxwt MNA ?^ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Sociální média - teorie a praxe: Adam Zbiejczuk (StuNoMe UISK FF UK)