Kateřina Sochová Nanejvýš bychom mohli říct, objektivněji, že to co nazýváme „styl“ ve sportu[P1] je v první řadě známka jedinečného a výjimečného talentu, kombinace všeobecných odborných pravidel a vracejících[P2] se vlastností osobnosti (nečekané zrychlení fotbalisty, osobitá technika beckhendu u tenisty atd.) Když se tento talent převtělí dokonale do těla a žije s ním v harmonii, publikum je připraveno z něho udělat ontologickou kategorii, která vyúsťuje zejména[P3] kolektivním modelem a mluví o „Ribéryho stylu“ a dalším. Výraz styl tedy zahrnuje výkon v terénu, ale také osobní historii a psychologii hráče – nebo to co si myslíme, že o něm víme, vytušíme, podle zjevných známek: těžké dětství Franka Ribériho v Boulogne-sur-mer, velmi viditelné jizvy v obličeji atd. „Style“ se stává klíčem, který nám otvírá dveře ke všem významům, jak semiologickým, tak estetickým. „Toto finále bylo protikladem stylů. Agassi, hrající na půlce kurtu, s geometrickou přesností a s vražednými zrychleními oproti Samprasovi – obávanému útočníkovi, ale také velmi dobrému v protiútoku. Agassi, ohnivý a projevující se navenek, proti Samprasovi, který je nenápadný, jak svým oblečením, tak i vystupováním.“ kromě P3 velmi pěkné, B- ________________________________ [P1]čárka [P2]lépe: trvale platných/ typických [P3]v jakýsi kolektivní model, takže se mluví...