DU2768 Seminář: Mediace umění podzim 2014 Vyučující: Mgr. Bc. Alice Stuchlíková, Ph.D. Zpětná vazba: Odborná exkurze do Ostravy Termín vložení doplněného souboru do odevzdávárny: pátek 9. 1. 2015 Přebývající odpovědi vymažte (ANO nebo NE; neplatící odpovědi v závěru dokumentu) či odpověď doplňte. Prosím, dohledejte miniformulář, který jste vyplňovali přímo v Dole Michal a první polovinu dokumentu mechanicky doplňte podle toho, co jste si tam na začátku edukačního programu vedeného Mgr. Květou Jordánovou opravdu poznamenali. Na závěr před odevzdáním vše přebývající žlutě zabarvené smažte, čímž zvýšíte přehlednost odevzdávaného dokumentu. Autor/ka: jméno a příjmení studenta/studentky, učo Edukační program: Technická památka známá neznámá Cílová skupina programu: mladí dospělí Místo realizace: NKP Důl Michal, Ostrava-Michálkovice Před programem: Jedním z dílčích cílů programu Technická památka známá neznámá je vysvětlení základních hodnot technické památky a významu její ochrany. Vidíte význam v ochraně průmyslového dědictví? ......ANO.................................................................NE....................... ........................................................ Jaké si myslíte, že jsou hodnoty technické památky? ................................................................................................... ................................................................ ................................................................................................... ................................................................ ................................................................................................... ................................................................ Po programu: Vidíte význam v ochraně průmyslového dědictví? ......ANO.................................................................NE....................... ........................................................ Jaké si myslíte, že jsou hodnoty technické památky? ................................................................................................... ................................................................ ................................................................................................... ................................................................ ................................................................................................... ................................................................ Jakým jiným vhodným předmětem nebo jakými jinými vhodnými předměty byste nahradili v edukačním programu hrneček v roli didaktické pomůcky, na níž lze demonstrovat různé hodnoty? Tento dotaz je motivován přáním Mgr. Květy Jordánové, která by se toto od vás ráda dozvěděla. Do edukačního programu pro děti by se hodil/y předmět/y: ............................ Do edukačního programu pro mladé dospělé by se hodil/y předmět/y: ............................ Do edukačního programu pro seniory by se hodi/y předmět/y: ............................ Do edukačního programu pro všechny bez ohledu na věk by se hodil/y předmět/y: ............................ Ve výkladu Mgr. Gabriely Pelikánové, kurátorky Galerie výtvarného umění v Ostravě, mne nejvíce zaujalo (doplňte cokoli, stačí i jen jedna věta): ................................................................................................... ................................................................ Odborná exkurze do Ostravy (Nádraží Havířov + bytový dům Ostravská brána + Galerie výtvarného umění v Ostravě + Důl Michal + Nádraží Vítkovice) mne celkově (nechte jednu platnou odpověď, zbylé odpovědi vymažte): a) jednoznačně bavila b) spíše bavila c) spíše nebavila d) jednoznačně nebavila e) jiná odpověď: doplňte Odměna pro účastníky této exkurze, kteří formulář vyplní a odevzdají do odevzdávárny předmětu Mediace umění: stipendium 600 Kč. Pozitivita nebo negativita odpovědí nebude mít na udělení stipendia vliv. Soubor nechte nazvaný, jak je: DU2768 Mu Zpetna vazba Odb. exk. Ostrava