Rozpis práce – Osvojování jazyka u dětí a korpusy dětské řeči I Tvoření korpusu – databáze+vyhledávání/statistické nástroje? – inspirace??? - CHILDES Nová, Svoboda, Koláčková, Cukr, Diatelová, Hanušková, Habermannová Dopsání kartotéky Ježková Práce s korpusem – lexikum Jeřábková, Dušková, Hradecká Práce s korpusem – morfologie Cviklová, Gockertová Práce s korpusem – fonetika/fonologie Halmazňa, Poláčková, Koníčková Lucie Saicová-Římalová: Když začínáme mluvit. Suszová Steven Pinker: Slova a pravidla. Těšínská, Fleková Steven Pinker: Jazykový instinkt. Náplava, Koudelková Jan Vyštejn: Dítě a jeho řeč. Pargačová Dana Kutálková: Vývoj dětské řeči krok za krokem. Věstínská Mikulajová, M. Diagnostika narušeného vývoje řeči. In Lechta a kol. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál, 2003. Horáčková ŠKODOVÁ, E., JEDLIČKA, I. Poruchy vývoje řeči. In ŠKODOVÁ, E., JEDLIČKA, I. a kol. Klinická logopedie. Praha: Portál, 2007. Dundáčková Laura Wagner: The Acquisition of Meaning. http://faculty.psy.ohio-state.edu/wagner/documents/Wiley-AOS.pdf Slámová Li, Burgess, Lund: Acquisition of word meaning through global word co-occurrences. http://blclab.org/wp-content/uploads/2013/02/clrf00.pdf Víchová P. Bloom: Précis of how children learn the meanings of words. http://www.yale.edu/minddevlab/papers/bloom-precis.pdf Rychlíková