Rozpis prezentací a oponentur 2015 (vždy v učebně M23): 3. 12. 10.50 (L. Olivová) Pacak (oponent Hegerová) Pavlíčková (op. Glanzová) Vančurová (op. El Khawajová) Vais (op. Krajcová) 3. 12. 15.50 (J. Plucar) Boráňová (op. Poledňáková) Komárek (op. Vais) Pavlíková (op. Vančurová) 10. 12. 10.50 (D. Vávra) El Khawajová (op. Ihnatoliová) Glanzová (op. Masláková) Hegerová (op. Boráňová) Krajcová (op. Pavlíčková) 10. 12. 15.50 (D. Hilbertová) Blažková (op. Pacak) Ihnatoliová (op. Pavlíková) Masláková (op. Komárek) Poledňáková (op. Blažková) Studenti na stáži (Gloznek, Dosedlová) na sebe napíší oponenturu navzájem. Odevzdají ji do odevzdávárny nejpozději 10. 12. Upřesňující pokyny k oponentuře: Rozsah: minimálně 400 slov Odevzdat do odevzdávárny (složka oponentury) nejpozději den před prezentacemi v poledne (tj. 2. 12. nebo 9. 12, 12.00). Ako posudzovať projekt? 1. Obsahová stránka - Obsahuje text požadované položky? (titul, výskumné otázky, spôsob riešenia/metodológia, výstupy, seznam literatury) - Sú výskumné otázky jasne formulované? - Výskumné otázky a spôsob riešeniu odpovedá titulu? - Myslíte si, že spôsob riešenia odpovedá výskumným otázkam? - Co byste do projektu doplnili, pojali jinak? - Atď. 2. Formálna stránka - Je text prehľadne štruktúrovaný? Ak nie, navrhnite zmeny. - Má text správne uvedené odkazy (či už bibliografické v texte, alebo poznámkový aparát)? - Sú bibliografické odkazy uvedené správne a konzistentne? Ak nie, upozornite na chyby. - Je text jasne formulovaný, t.j. dávajú vety a odstavce zmysel? Je gramaticky a štylisticky správne? Ak nie, vypíšte chyby. - Atď. 3. Sformulujte otázky k diskusii - Problémy/problematika, ktoré vás napadli pri čítaní textu - Zaujímavý nový kontext, do ktorého je možné problém zasadiť - Niečo vám nie je jasné? (či už vo výskumných otázkach, alebo v spôsobe, akým kolega chce problém riešiť) – toto je dôležité, pretože poukazuje na to, že niečo v projekte nie je dostatočne vysvetlené.