Závěrečný syntetizující úkol - Informační gramotnost Student Téma navrhované vzdělávací aktivity Cílová skupina navrhované vzdělávací aktivity 1. Matoušek R. Komplexní proces práce s informacemi online Zdravotní sestry 2. Hortová M. Ukládání a zálohování „tradičních“ informací Maminky na mateřské dovolené 3. Konečná I. Analýza tradičních informací pro osobní potřebu Pracovníci obecních úřadů 4. Blažejová M. Ukládání a zálohování e-informací Žáci odborného učiliště 5. Pokorná E. Vyhledávání relevantních informací – „tradičně“ Externí firemní vzdělávání v malé firmě 6. Polomská I. Definování informační potřeby pro osobní účely Děti ve věku 6-11 let ze sociálně znevýhodněného prostředí 7. Hurná S. Definování informační potřeby pro odborné/profesní účely Studenti VŠ studia – budoucí učitelé 8. Sovková Z. Efektivní způsoby e-komunikace Žáci střední školy s maturitou ve volnočasové instituci 9. Závodný L. Efektivní způsoby „tradiční“ komunikace Interní firemní vzdělávání ve velké firmě 10. Sedláková E. Analýza online informací pro osobní potřebu Žáci 2. stupně ZŠ v prostředí formálního (školního) vzdělávání 11. Frömelová D. Vyhledávání relevantních informací – online Pracovníci městských úřadů 12. Vančurová Š. Organizace e-informací Nezaměstnaní déle než 3 roky 13. "Hodnocení ""tradičních"" zdrojů informací " Senioři 65 + (genderově smíšení) 14. Hodnocení e-zdrojů informací Studenti VŠ - budoucí zaměstnanci cestovní kanceláře 15. Komplexní proces práce s informacemi (NE online) Knihovníci městských knihoven v dalším vzdělávání 16. Brychtová K. Využití online informací pro osobní potřebu Žáci 2. stupně ZŠ v prostředí neformálního vzdělávání 17. Organizace „tradičních“ informací Předškolní děti 18. Štecher M. Využití online informací pro publikování Učitelé ZŠ nebo SŠ s praxí více než 10 let 19. Tvorba dokumentů on-line Žáci vyšších ročníků gymnázií