Karta semináře Syntetizující úkol předmětu Informační vzdělávání – VIKBA 32 Název Zde doplnit název semináře Jméno a UČO studenta: Datum vypracování: Úvodní blok – Informace o navrhované lekci Anotace semináře (cca 500 znaků): Cíl lekce (využití Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů): Seminář rozvíjí tyto kompetence informační gramotnosti (využití některého z modelů informační gramotnosti): Cílová skupina: § Charakteristika: § Počet účastníků: § Žák/účastník by měl před lekcí znát: Žák / účastník po absolvování lekce zná / umí /dovede (má kompetence): § A § B § C Lektor před lekcí zná, umí … (má kompetence): § A § B § C Doporučená literatura: Časová dotace lekce: Materiální zabezpečení: Didaktické/studijní materiály: § Pracovní materiál (k využití v průběhu lekce) Praktický blok - Průběh navrhované lekce Krok 1 (X minut) – Krok 2(X minut) – Krok 3 (X minut) – (do jednotlivých kroků prosím zahrňte níže uvedené součásti lekce) Didaktická struktura lekce (paradigma / naplnění modelu E-U-R / jiné výukové schéma – pokud bylo čitelné…): Charakteristika používaných (aktivizačních) metod výuky (například metody kritického myšlení / kooperace / skupinová práce …): Práce lektora s otázkami a jejich provazbou k cílům lekce: Využívání ICT v přípravě a při realizaci lekce (lektor, žáci, účastníci): Didaktické prostředky/nástroje v lekci (pracovní listy, knihy,…): Blok Reflexe – Shrnutí a doporučení, tipy a triky Evaluace lekce – návrh, jak by mohla evaluace být řešena Případné plánované aktivity po skončení lekce (mail, dotazy po semináři atd.)