Veřejný federální odbor Ředitelství pro bezpečnost silničního provozu Mobilita a doprava Odbor mimořádné přepravy Mobilita a bezpečnost silničního provozu Číslo povolení POVOLENÍ přepravy nadměrného nákladu podle článku 48 Všeobecného nařízení o pravidlech silničního provozu vydané společnosti Identifikační číslo přepravce nadměrného nákladu A. TAŽNÉ VOZIDLO SPZ B. TAŽENÉ VOZIDLO SPZ viz poznámky Popis vozidla/vozidel: viz žádost PODMÍNKY PLATNOSTI A1 Královské nařízení z 15.3.1968 (Obecné nařízení o technických podmínkách, které musejí splňovat vozidla, jejich přívěsy, prvky a bezpečnostní doplňky) a jeho změny A2 Pokyny B/2001 dostupné na internetové adrese www.mobilit.fgov.be (lze vyžádat i u odboru Přepravy nadměrných nákladů). A3 Další podmínky: TAŽNÉ VOZIDLO LZE NAHRADIT JINÝM STEJNÝCH VLASTNOSTÍ B. DOBA PLATNOSTI do 31. 08. 2010 C. DRUH NÁKLADU: NEDĚLITELNÝ NÁKLAD D. ROZMĚRY A HMOTNOST SOUPRAVY PŘI JÍZDĚ Maximální délka Maximální šířka Maximální výška Maximální hmotnost E. TRASA SÍŤ TŘÍDY 90 S POZNÁMKAMI^* ^ F. PŘÍLOHY Podpisy… - žádost - poznámka - 10 tras * Současný plán sítě a poznámky k němu je třeba vytisknout z internetové adresy www.mobilit.fgov.be (nebo vyžádat u odboru Přepravy nadměrných nákladů) a přiložit k povolení. ^ ^ ^ Str. 2 přel. Razítko VIZ POZNÁMKA Str. 3 Veřejný federální odbor Mobilita a transport Poznámka „tažená vozidla“ Přel. Volba taženého vozidla podléhá pouze následujícím podmínkám: Celková délka soupravy při jízdě je omezena technicky povolenou maximální délkou taženého vozidla/vozidel, přičemž nesmí přesáhnout maximální délku udanou v povolení, včetně případného maximálního zadního přesahu. Výjimka v případě přepravy neodkorněné kulatiny (šířka max. 2,55 m), maximální zadní přesah (D) se vypočítá následujícím způsobem: V tomto vzorci: L: největší délka neodkorněné kulatiny v metrech; P: vzdálenost mezi středem zadních náprav a nejvzdálenějším bodem vozidla v metrech (zadní přesah) Celková hmotnost soupravy za jízdy vždy odpovídá technickým nařízením, ale je omezena maximální povolenou hnmotností užívaných vozidel. Při jízdě bez nákladu je délka prázdné jízdní soupravy omezena na technicky možné minimum. Str. 4 Str. 5 Str. 6 K rukám Elišce žádost ze dne Žadatel: Spojení: mezi Netwerk 90 ton plus a... Maximální hodnoty naložené soupravy :celková přepravní hmotnost v kg, délka, šířka, výška v m Vážená paní, (anglicky) zde jsou trasy, které jsem zmiňoval v mailu S pozdravem, podpis Věc vyřizuje: pan De Bodt SÍŤ TŘÍDY 90 Uživatel musí před vyjetím transportu odsouhlasit níže uvedené trasy ( o jakékoli změny je třeba žádat Odbor přepravy nadměrných nákladů) DŮLEŽITÉ POZNÁMKY Odchylka 5 km od předepsané trasy Tato odchylka platí pouze na silnicích spravovaných Odborem infrastruktury valonského kraje a Přepravní správou oblasti Hlavní město Brusel Přeprava nadměrných nákladů povolených přepravním povolením typu Síť třídy 90, Síť třídy 120 nebo Síť jeřáb vydaným Veřejným federálním odborem Mobilita a doprava, ředitelstvím silniční dopravy, odborem přepravy nadměrných nákladů, se smí odchýlit od předepsané trasy pouze v níže zmíněných úsecích cesty, a to nanejvýš do 5 km vzdušnou čarou: - výchozí bod – síť (trasa) - síť (trasa) – cílový bod - nepředvídatelné překážky – jedná se o překážky, které se v okamžiku, kdy se objeví, ukážou jako nepředvídatelné a správa silnic pro ně nepočítá s objížďkou (viz internet. stránka), a přitom budou znemožňovat průjezd transportu po nejméně 6 hodin, a to pouze za následujících doplňujících podmínek: - zatížení na nápravu zůstává 7,5 t/m na skupinu náprav (skupina náprav se skládá z náprav s rozvorem kol do 1,8 m), a to při nepřekročení 12t na nápravu, kromě výjimek v následujících případech: = ve skupině náprav složené pouze ze dvou náprav s rozvorem kol nejméně 1,34m a každá z těchto náprav může mít zatížení maximálně 12t. = jednotlivá náprava může mít zatížení na nápravu maximálně 12t. - silniční stavební dílce s otvorem/ rozpětím větším než 4,5 m a celkovou délkou 5m se nemohou přepravovat. - značky zakazující překročit maximální hmotnost, maximální výšku, maximální šířku atd. je nutné respektovat. - nejvyšší povolená rychlost transportu je 30km/h po celou objížďku předepsané trasy. - přeprava musí být předem povolena. Osoba odpovědná za transport, řidič soupravy nebo doprovodného vozidla se musí prokázat popisem trasy v jazyce projížděného regionu nebo označené na mapě. - konvoj musí být sám na viditelné silniční stavbě - musí být dodrženy všechny podmínky upřesněné v povolení po celou předepsanou i objízdnou trasu. Všechny požadavky kladené v povolení, které jsou přísnější, než ty výše uvedené, jsou bez výjimky platné. Pro výpočet zatížení skupiny náprav (při porovnání s hodnotou 7,5 t/m) se používá následující pravidlo: - pro každou nápravu ze skupiny náprav se bere poměr mezi zatížením nápravy v tunách a nejmenší vzdáleností mezi touto nápravou a tou následující v metrech. - ze všech takových hodnot se bere ta největší a ta musí být nižší, než 7,5 t/m. Upozornění a práce (na silnici) Uživatelé jsou povinni se seznámit s oznámeními, změnami a objížďkami na trase. Ty je možné zjistit na internetových stránkách Veřejného federálního odboru Mobilita a doprava www.mobilit.loov.be v rubrikách Route -Transport de marchandises – Transports exeptionnels (Cesta - Přeprava zboží – Nadměrné náklady). Časy provozu na dálnicích Dálniční úseky, které jsou součástí trasy, je možno používat v hodiny stanovené pro běžné silnice, s výjimkou dálničního úseku mezi nájezdem J. Devoslei via R1 směr levý břeh až po první sjezd za Kennedyho tunelem (v obou směrech), kde je třeba jet mezi 9.00 a 16.00 hod. v souhlasu s dopravním stanovištěm Antwerpen D´herbouvillekaai, 9, 2020 Antwerpen (tel. 03/259 0700).