Předmět VIKBA32 Informační vzdělávání – semestr podzim 2017 Hodnoticí (evaluační) zpráva aktivity týkající se informačního vzdělávání v libovolné knihovně nebo vzdělávací či jiné instituci Zadání úlohy Zpracujte evaluační (hodnoticí) zprávu libovolné vzdělávací aktivity edukace informační gramotnosti v široce pojatém tematickém kontextu. Doplňujte informace do předem vytvořené šablony – viz níže. Informace doplňujte celými větami, pokud je to možné. Snažte se nevynechat žádnou odpověď. Zpracovaný úkol prosím vložte do Odevzdávárny v ISu. Hodnoticí (evaluační) zpráva po absolvování aktivity informačního vzdělávání v libovolné knihovně, vzdělávací či jiné instituci Předmět KISKu: VIKBA32 Informační vzdělávání Jméno a příjmení: UČO: Místo: Termín: Cílová skupina: Název lekce (vzdělávací akce): Téma (jeho začlenění do některého modelu informační gramotnosti): Kompetence rozvíjené vzdělávací akcí u cílové skupiny: Vstupní prerekvizity/předpoklady cílové skupiny: Vstupní kompetence lektora: Didaktická struktura lekce (paradigma /naplnění modelu E-U-R / jiné výukové schéma – pokud bylo čitelné…): Charakteristika používaných (aktivizačních) metod výuky (například metody kritického myšlení / kooperace / skupinová práce …): Práce lektora s cíli (lektor a Bloomova taxonomie / lektor definoval cíle na začátku / cíle definovány v anotaci k lekci / hodnocení lekce s pojmenováním cílů se dělo v průběhu nebo na konci lekce…): Práce lektora s otázkami + komunikační interakce lektor – studenti…: Práce lektora s evaluací (hodnotil lekor v průběhu lekce učební pokroky studentů / vyzval k hodnocení studenty / připravil pro studenty evaluační dotazník, ….): Využívání ICT v lekci (jaké ICT, používal je lektor / studenti / všichni… - při jaké činnosti/činnostech): Didaktické pomůcky v lekci (pracovní listy, knihy,…): Co konkrétně se Vám osobně na lekci líbilo + zdůvodnění: Co by podle Vás mohlo být realizováno jinak + zdůvodnění: Další připomínky, podněty, poznámky: Datum vypracování: