Příklady (do dvojic): Knihy: Švaříček, R., & Šeďová, K., et al. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. Kucharská, A. (Ed.). (2015). Porozumění čtenému III.: Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: PdF UK. Ryan, R. M., & Deci, E. L. (2017). Self-determination theory: Basic psychological needs in motivation, development and wellness. New York: Guilford Press. Kapitola v editované knize (sborníku): Gee, J. P. (2001). A sociocultural perspective on early literacy development: Handbook of early literacy research. In S. B. Neuman & D. K. Dickinson (Eds.), Handbook of early literacy research (s. 30–42). New York: The Guilford Press. Oprava špatných citací: Rabušicová, M., & Pol, M. (1996). Vztahy školy a rodiny dnes: hledání cest k partnerství (1. část). Pedagogika, 46(1), 49–61. Kucharská, A., & Barešová, P. (2012). Vývojová dynamika čtení v analyticko-syntetické metodě čtení a metodě genetické v 1. a 2. třídě a její uplatnění v poradenské diagnostice. Pedagogika, 62(1–2), 65–80. Jedlička, R., et al. (2015). Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Prevence životních selhání a krizová intervence. Praha: Grada. Jucovičová, D., & Žáčková, H. (2013). Máte neklidné, nesoustředěné dítě? Metody práce s dětmi s ADHD především pro učitele a vychovatele. Praha: D + H. Bělecký, Z. (2007). Klíčové kompetence v základním vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický. Fraňková, M. (2008). Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole (Bakalářská práce). Brno: PdF MU. Celé Česko čte dětem. (2014). Retrieved from http:// www.celeceskoctedetem.cz ABC Music, v.o.s. (2018). Sfumato - Splývané čtení: Výukové materiály. Retrieved from http://www.sfumato.cz/vyukove-materialy.html