Co vás zajímá v analýze: 1) Forma a. Jak vypadá vzdělávací obsah – je to video, text,… kolik jich je a jak jsou strukturované? b. Kolik času kurz zabere? Odpovídá to avizované časové náročnosti? c. Jak je obsah vytvořený? Má profesionální charakter? d. Jak je formálně nastavená komunikace studente – učitel? Existují zde také jiné komunikační modely? e. Jak je kurz organisovaný? f. Posílá vyučující e-maily? Jaké? Kdy? 2) Obsah a. Co je cílem celého kurzu? b. Co je cílem jednotlivých lekcí? c. Jaké prostředky využívá pro jejich dosažení? d. Jak je kurz obtížný? Mění se obtížnost v průběhu kurzu? e. Má kurz nějakou cílovou skupinu? 3) Další a. Lze stanovit nějaké pedagogické paradigma? b. Jak hodnotíte lektora? c. Jak byly konstruované úlohy? d. Jak byla nastavena spolupráce se studenty? e. Vnímáte význam kurzu pro své vlastní kurikulum? f. Co jste se v kurzu naučili? g. Co byste na kurzu zlepšili? h. Co byste si přenesli do vlastního kurzu za pozitivní zkušenost?