CJJ30 Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka pro děti a mládež II Seminární práce – informace Rozsah: individuální (je možné psát souvislý text, nebo odrážky) Struktura: Hlavička: jméno a příjmení studenta, UČO, předmět i s kódem, vyučující, semestr 1. Úvod (informace o násleších – možno využít informace ze záznamů z náslechů) 2. V čem pro Vás byly náslechy přínosem, co Vás inspirovalo? 3. Co byste dělali jinak? (Neznamená to, že to bylo špatně.) 4. Jak často jste s lektory a lektorkami konzultovali? Co Vás zajímalo? Zajímala lektorky Vaše zpětná vazba? 5. Chcete v budoucnu učit děti a mládež češtinu jako druhý/cizí jazyk? Ano, ne? Proč? 6. Doporučili byste tento předmět spolužákům? Změnili byste něco v jeho organizaci? 7. Shrnutí a závěr